دوشنبه 26 اسفند 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

هیمه هیمه، شعله می‌کشیم، رضا مقصدی

رضا مقصدی
...در شبی که آتش ِ خجسته را سلام می‌کنیم / با پیام روشن ِ تو با تو! سرخوشیم .// تا ترانه‌ی تو شادمانه‌تر شود / پیش چشم ِ چارشنبه‌ات / هیمه هیمه، شعله می‌کشیم  ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی روش ۲۰۰ ميليون تومان به آبدارچی‌ها و کارگران عيدی داد

خبرآنلاين ـ او اهل پرتغال و دارای اصالت موزامبيکی است اما رسانه‌های جزيره از دوران حضورش در منچستر‌يونايتد به نيکی ياد می‌کنند. به خاطر مشورت‌های خوبی که به «سِر» در جذب بازيکن داد، به خاطر تلاش‌هايی که در طراحی تمرينات و اجرای آن داشت و همچنين باز تأکيد می‌کنيم به خاطر رفتارهای اجتماعی‌‌اش.

بازيکنان بزرگ منچستر، رئال و تيم ‌ملی پرتغال که کی روش مربی آنها بوده بارها در وصف اين مربی سخن گفته‌اند، به دليل راهنمايی‌های اين مربی در زندگی اجتماعی‌شان. از سويی کی روش به دفعات گام‌های خيرخواهانه برداشته است. او حتی به ساخت چندين مسجد در جزيره خودش در موزامبيک کمک کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرآنلاين، کی روش ديروز هم دست به يک حرکت جالب زد. به ۴۰ نفر عيدی داد. عيدی بين يک و نيم تا شش ميليون تومان که اگر اشتباه نکنيم ميزان عيدی که او به ۴۰ نفر پرداخته رقمی نزديک به ۲۰۰ ميليون تومان است. اين ۴۰ نفر شامل اعضای کادر فنی تيم‌ ملی هستند. همچنين آبدارچی‌هايی که در دفتر کمپ کار می‌کنند و بارها جلوی کروش و دوستانش چای گذاشته‌اند. کارگرانی که روی چمن زمين تمرين تيم‌ ملی در کمپ کار می‌کنند نيز از کی روش عيدی گرفتند. کارکنان حراست کمپ تيم‌ ملی هم همين طور. به همه اين‌ها برخی کارمندان فدراسيون فوتبال را اضافه کنيد البته نه همه کارمندان فدراسيون فوتبال، بلکه آنهايی که مستقيم در ارتباط با تيم ‌ملی هستند.

آنهايی که ديروز از کی روش عيدی گرفتند از سرمربی تيم ‌ملی انتظار اين حرکت خوب و فوق‌‌العاده را نداشتند و اگر قرار به عيدی هم هست بايد از سوی فدراسيون فوتبال به حساب آنها واريز شود. اين حرکت کروش آنها را خوشحال کرد نه به خاطر ريالش بلکه به خاطر اهميتی است که کی روش به کارشان داده است. سرمربی تيم ‌ملی با اين رفتار به کارگری که چمن را آب می‌داد، فهماند که تلاش او هم برايش حائز اهميت است و زحماتش را ارج می‌نهد. واقعاً در فوتبال حرفه‌ای نگاه‌ها اين‌گونه است. آنها می‌گويند اگر مسئول تدارکات ساعت‌ها پيش از تمرين در زمين حاضر نشود و وسايل تمرين را مهيا نکند تمرين به شکل مناسبی برگزار نخواهد شد و وقتی تمرين به شکل مناسبی برگزار نشود هدف هم در دسترس نخواهد بود.

ديروز می‌شد خوشحالی را در چشم و وجود آنهايی که از کی روش عيدی گرفتند ديد البته نه به خاطر ريال‌های دريافتی چون تورم اين قدر در اين سال‌ها بالا رفته که با يک و نيم ميليون تومان تا ۶ ميليون تومان نمی‌شود کار فوق‌‌العاده بزرگی انجام داد، هر چند که اگر قبلاً يک ميليون تومان می‌گذاشتی روی اين پول می‌توانستی پرايد بخری اما اين خود مرهمی است کوچک بر دردهای بزرگ و البته ارزش اخلاقی‌‌اش بيشتر از ريال است.

کی روش ديروز در حالی نزديک به ۲۰۰ ميليون تومان عيدی داد که فدراسيون فوتبال روزهای بدی را در بعد مالی می‌گذراند و اين مشکلات حتی برگزاری اردوهای بعدی تيم ‌ملی را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016