یکشنبه 10 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آتلتيکومادريد صدر جدول را از بارسا پس گرفت

تهران- ايرنا- هفته سی ويکم لاليگای اسپانيا در حالی با انجام سه بازی شامگاه روز شنبه برگزارشد که بارسلونا با تنها گل ليونل مسی از روی ضربه پنالتی دقايقی در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش ايرنا در نخستين بازی اين هفته، بارسلونا در خانه اسپانيول به ميدان رفت و موفق شد در ورزشگاه ال پارت و با حضور بيش از ۳۱ هزار تماشاگر با گل دقيقه ۷۷ مسی از روی نقطه پنالتی به برتری يک بر صفر برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اما تنها ساعاتی بعد، تيم آتلتيکو مادريد در يک بازی حساس به مصاف بيلبائو تيم چهارم جدول رده بندی رفت تا در صورت پيروزی بار ديگر صدر جدول رده بندی را از آن خود کند.

تنها شش دقيقه از شروع اين مسابقه نگذشته بود که «ايکر مونيان» گل نخست بازی را برای بيلبائو به ثمر رساند و زنگ خطر برای اتلتيکو به صدا در آمد.

در ادامه اين مسابقه، اتلتيکو رو به بازی سراسر تهاجمی آورد و موفق شد در دقيقه ۲۲ توسط «ديگو کاستا» به گل تساوی برسد.

نيمه دوم اين مسابقه با حساسيت دوچندانی شروع شد و کوکه موفق شد در دقيقه ۵۵ گل برتری اتلتيکو را به ثمر برساند تا آتلتيکو مادريد بار ديگر در جايگاه نخست جدول رده بندی قرار بگيرد.

در ادامه بازی و در دقيقه ۸۶ آيمريک لاپورته به دليل دريافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا بيلبائو با يک بازيکن کمتر به اين شکست خانگی تن دهد.

اما در ديگر بازی امشب، سلتاويگو با نتيجه يک بر صفر سويا را شکست داد.

از دقايقی پيش نيز(بامداد يکشنبه) رئال مادريد در ورزشگاه خانگی خود در مقابل تيم رايو والکانو که بر جايگاه سيزدهم جدول رده بندی تکيه کرده، قرار گرفته است و در صورت پيروزی در اين مسابقه، فاصله پنج امتيازی خود با بارسلونا و ۶ امتيازی با آتلتيکو صدرنشين لاليگا را کاهش خواهد داد.

رئال در اين بازی تا دقيقه ۶۹ با نتيجه ۳ بر صفر از ميزبان خود رايو والکانو پيش است.

آتلتيکو در شرايطی با ۷۶ امتياز از ۳۱ بازی در صدر جدول رده بندی لاليگا قرار دارد که هفت هفته تا پايان اين رقابت ها باقی مانده استاسيت به اوج خود رسيده است.

تيم های بارسلونا و آتلتيکو مادريد در شرايطی برای کسب عنوان قهرمانی لاليگا با يکديگر رقابت می کنند که سه شنبه هفته جاری در چارچوب مسابقه رفت مرحله يک چهارم نهايی ليگ قهرمانان اروپا برابر هم صف آرايی می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016