یکشنبه 10 فروردین 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مرگ يک کارگر در ورزشگاه ميزبان ديدار افتتاحيه جام جهانی

تهران- ايرنا- يک کارگر در اثر سقوط در ورزشگاهی که ميزبان ديدار افتتاحيه جام جهانی برزيل در سائوپولو است، جان خود را از دست داد.

به گزارش ساکرنت، اين کارگر در اثر جراحات ناشی از سقوط در اين ورزشگاه در روز شنبه جان خود را از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


چهار ماه قبل نيز دو کارگر ديگر در اثر سقوط جرثقيل در همين ورزشگاه جان سپردند.

شرکت ساختمان سازی ايست انجناريا در بيانيه ای اعلام کرد اين حادثه هنگام نصب صندلی های موقتی رخ داد. براساس اعلام آتش نشانی برزيل اين کارگر از ارتفاع ۱۵ متری سقوط کرده است.

براساس اعلام منابع بيمارستانی اين کارگر قبل از انجام عمل جراحی جان سپرد.

فدراسيون بين المللی فوتبال (فيفا) در بيانيه ای اعلام کرد فيفا و کميته برگزاری جام جهانی از مرگ فابيو هميلتون بعد از حادثه روز شنبه تاسف عميق خود را ابراز می دارد.

در اين بيانيه آماده است ايمنی برای فيفا، کميته برگزاری جام جهانی و مسئولان برزيلی بيشترين اهميت را دارد. ما منتظر گزارش رسمی مسئولان مربوطه هستيم.

تاکنون هشت تن در ورزشگاههای جام جهانی جان خود را از دست داده اند. سه کارگر نيز اوايل سال جاری ميلادی در ورزشگاه شهر مانائوس هنگام کار جان سپردند. در سال ۲۰۱۲ يک کارگر هنگام کار در ورزشگاه برزيليا جان خود را از دست داد.

مراحل آماده سازی ورزشگاه سائوپولو از برنامه عقب است. فيفا اعلام کرد انتظار دارد اين ورزشگاه در اواسط ماه مه تکميل شود. اما مشخص نيست با حادثه روز شنبه ساخت و سازها در اين ورزشگاه باز هم به تاخير می افتد يا خير.

حدود ۲۰ هزار صندلی موقتی برای افزايش ظرفيت اين ورزشگاه که ميزبان ديدار افتتاحيه جام جهانی ميان برزيل و کرواسی است اضافه می شود.

ر حالی که کمتر از سه ماه تا آغاز جام جهانی باقی مانده هنوز سه ورزشگاه تکميل نشده است. برزيل قول داده بود تمامی ۱۲ ورزشگاه ميزبان ديدارهای جام جهانی تا پايان سال گذشته ميلادی آماده می شود، اما شش ورزشگاه تا آن زمان تکميل شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016