یکشنبه 11 خرداد 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد موسوی: سرعت بعضی از سرویس های ایتالیا 130 کیلومتر بود!

سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان برای جبران شکست مقابل ایتالیا گفت: در بازی اول حریف خیلی عالی سرویس می زد و سرعت برخی از سرویس های آن ها به 130 کیلومتر می رسید.

سید محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در ورونا اظهار کرد: ما در بازی قبل به دلیل سرویس های خیلی خوب ایتالیایی ها در دریافت اول به مشکل خوردیم. البته می دانستیم که حریف سرویس های خوبی می زند اما غافلگیر شدیم چرا که در بازی با ما، ایتالیایی ها عالی سرویس زدند. من تابحال چنین بازی خوبی از ایتالیا ندیده بودم. آنها آمده بودند تا از ما انتقام بگیرند. البته ما هم جنگیدیم تا پیروز شویم اما در بعضی لحظات اشتباهاتی کردیم که موجب شد نتیجه را واگذار کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: تیم ما نسبت به دوره قبل جوان تر شده و در مجموع تجریه کمتری داریم. از مردم انتظار داریم صبر داشته باشند و وقت بیشتری به ما بدهند و به حمایت هایشان ادامه دهند. ما پارسال هم در مقابل روسیه در دو بازی باختیم ولی در ادامه توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. امیدوارم امسال هم بیشتر در شرایط بازی ها قرار بگیریم و در هر مسابقه بهتر از بازی قبل کار کنیم. البته باید بدانیم تیم ها امسال بیشتر ما را آنالیز می کنند و بیشتر از قبل زیر نظر هستیم.

موسوی در پایان گفت: بازی دوم مقابل ایتالیا سخت خواهد بود. اما فکر می کنم ما بهتر ظاهر می شویم. درست است که آنها در ایتالیا بازی می کنند اما ما توان پیروزی داریم. در بازی اول هم آنها عالی سرویس زدند. اگر چه بازیکنان ما دریافت کننده های خیلی خوبی هستند اما هر کس دیگری هم دریافت می کرد این سرویس ها را نمی توانست بگیرد. بعضی از سرویس های آنها به سرعت 130 کیلومتر در ساعت هم می رسید.اما امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و پیروز شویم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016