پنجشنبه 20 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخشان: باشگاه ملک شخصی نيست، اين تيم بيمار است

تهران - ايرنا- سرمربی جديد تيم فوتبال پرسپوليس تهران با کنايه به علی دايی گفت: اين تيم ملک شخصی افراد نيست و بايد قبول کرد در هفت هفته ابتدايی ليگ خوب بازی نمی کرد و نتيجه هم نگرفت.

به گزارش ايرنا، حميد درخشان که چهارشنبه به عنوان سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس جانشين علی دايی شد، در نشست خبری پيش از ديدار با نفت مسجدسليمان، عنوان کرد: مربی عاقل تضمين قهرمانی نمی دهد، به اين مسأله هم تأکيد کنم که پرسپوليس در شرايط خوبی نيست و راه زيادی برای رسيدن به قهرمانی دارد.

وی با اشاره به اينکه پرسپوليس بيمار است افزود: بايد به نفرات شوک و اکسيژن داد تا با نفسی تازه ليگ چهاردهم را ادامه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درخشان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اينکه کادر فنی پيشين پرسپوليس معتقدند رفتار حرفه ای با آنان نشده است، گفت: با اين حرف موافقم اما نمی خواهم وارد حاشيه شوم. قرار بود نامه قطع همکاری با کادر فنی از سوی عليرضا رحيمی به آنان داده شود و باور کنيد اگر می دانستم آنها ديروز سر تمرين هستند هرگز به ورزشگاه درفشی فر نمی رفتم.

وی در خصوص اينکه هواداران نگران شرايط تيم هستند، ادامه داد: در کل دنيا تغييرات انجام می شود. هواداران نيز بدانند که همه ما هدفمان موفقيت تيم و خوشحالی مردم است چراکه اين باشگاه بزرگ ملک شخصی هيچ فردی نيست و متعلق به مردم است.

درخشان در خصوص اينکه چرا تا چندی پيش مدام از شرايط تيم انتقاد می کرد، گفت: ۱۳ سال از عمرم را در پرسپوليس گذاشتم و از تيم انتقادی فنی داشتم چون پرسپوليس خوب بازی نمی کرد و نتيجه هم نمی گرفت.

وی با اشاره به اينکه قديمی های پرسپوليس دلسوز تيم هستند، اضافه کرد: نمی توانيم از بزرگان باشگاه بخواهيم از تيمی که در هفت بازی هشت امتياز گرفته است انتقاد نکنند.

درخشان در مورد دستياران خود گفت که حسين عبدی از کاپيتان های سال های گذشته پرسپوليس به عنوان دستيار در کنار خواهد بود و نادر باقری نيز مربی دروزاه بانان است. هفته آينده نيز يک مربی ديگر از اهالی پرسپوليس به کار اضافه می شود.

سرمربی جديد پرسپوليس با بيان اينکه جوانی خود را برای پرسپوليس گذاشته است، تأکيد کرد: نبايد چشم خود را به روی افتخارات ديگران ببنديم و فقط خودمان را ببينيم. من کاپيتان تيم ملی و پرسپوليس بوده ام و اکنون آمده ام تا به تيم محبوب خودم کمک کنم، اما هواداران بدانند که ناجی نيستم و برای رهايی از اين شرايط نياز به کار تيمی داريم.

درخشان در خصوص اينکه گفته می شود از هفته ها پيش با وی مذاکراه شده است، عنوان کرد: خداوند شاهد است که چنين مسأله ای صحبت ندارد و دو روز قبل با من مذاکره شد.

وی در مورد ديدار با نفت مسجدسليمان هم گفت: فقط ۲۰ دقيقه با تيم تمرين داشته ام و نمی توانم معجزه کنم. کارم را به صورت رسمی از شنبه آغاز خواهم کرد.

سرمربی پرسپوليس در مورد تغييرات متعدد در تيم گفت: در نقاط ديگر دنيا نيز تغييرات امری طبيعی است و تيم نياز به شوک دارد. شايد اين مساله برای من هم رخ دهد و بايد به افرادی که برای تيم هزينه می کنند حق داد نگران باشند.

وی افزود: تغييرات طبيعی است اما رفتارها اهميت دارد و اگر خواستند روزی مرا اخراج کنند با احترام اين کار انجام شود.

سرمربی پرسپوليس در مورد اينکه گفته می شود وی هنوز اجاره نشستن روی نيمکت تيمش را ندارد، گفت: تابع قانون هستم و اگر سازمان ليگ اجازه ندهد، از سکوها بازی را دنبال می کنم.

در اين نشست خبری که با استقبال بی سابقه خبرنگاران روبرو شد، نماينده حراست سازمان ليگ نيز حضور داشت.

سرخپوشان پايتخت که شرايط خوبی در ليگ چهاردهم ندارند و با تغييرات گسترده در کادر فنی خود مواجه شده اند، عصر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران از نفت مسجدسليمان پذيرايی می کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016