جمعه 21 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

شکست ولاسکو از شاگردان سابقش

تیم والیبال ایران در ادامه موفقیت‌های خود در مسابقات قهرمانی جهان درشرایطی به دومین پیروزی‌اش در دور دوم این رقابتها دست پیدا کرد که اینبار شاگردان پیشین خولیو ولاسکو مقابل استاد خود نمایش خیره کننده‌‍ای داشتند و موفق شدند تیم آرژانتین را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهند. شاگردان کواچ با تکیه بر این پیروزی به صدر جدول گروه E صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال ایران امروز پنجشنبه در سالن لوژنیزکای شهر بیدگوژ موفق شد در سه ست پیاپی با نتیجه (25 بر 15، 25 بر 23 ، 25 بر 16) مقابل مردان خولیو ولاسکو به برتری برسد.

مردان کشورمان این بازی را با یک دقیقه سکوت به یاد حسین معدنی که چهل روز از مرگ وی می گذرد، آغاز کردند. ایران در ست نخست کار دشواری مقابل آرژانتین نداشت و با اتکا به دفاع روی تور سید محمد موسوی و حملات غفور موفق شد با نتیجه 25 بر 15 از سد آرژانتین بگذرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آرژانتین در ست دوم با درایت "خولیو ولاسکو" بازی به مراتب بهتری ارائه کرد اما در نهایت نتیجه این ست را 25 بر 23 واگذار کرد.

در سه ست سوم اما ایران دوباره بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه 25 بر 16 از سد حریف گذشت. ایران روز گذشته در بازی نخست خود در مرحله دوم رقابتها موفق شده بود با نتیجه 3 بر یک از سد استرالیا بگذرد.

ایران برای دومین بار بود که در این رقابتها با نتیجه 3 بر صفر از سد حریف خود می گذشت. این تیم در مرحله گروهی رقابتها هم در سه ست پیاپی مقابل پورتوریکو به برتری رسیده بود.

تیم ایران با این پیروزی با 11 امتیاز بالاتر از فرانسه 10 امتیازی و لهستان و صربستان 9 امتیازی در صدر گروه E قرار گرفت. البته ایران از این تیم ها یک بازی بیشتر انجام داده است.

تیم ایران شنبه و یکشنبه هفته آینده به ترتیب با لهستان و صربستان دیدار خواهد کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016