سه شنبه 25 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

مواضع وزارت ورزش در مورد اتفاقات برنامه ۹۰

رئيس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان از پيگيری حقوقی ادعای مطرح شده در برنامه ۹۰ خبر داد.

به گزارش تابناک، مازيار ناظمی، رييس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با پايگاه خبری اين وزارتخانه گفت: با همه احترامی که برای آقای فردوسی پور قائلم، آنچه در برنامه نود ديشب رخ داد، بيشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغييرات در هيات مديره دو تيم استقلال و پرسپوليس داده نشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ناظمی افزود: مردم اول بايد بدانند استقلال و پرسپوليس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت يازدهم واگذار شد چرا تصميم بر تغيير هيات مديره و مديران عامل بود؟ چرا وزارت خانه تصميم به شفاف سازی قراردادهای ميلياردی و خارج از اصول گرفت.

رييس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با بيان اينکه تهيه کننده نود پيشنهاد ما را برای حضور خادم به عنوان نماينده تام الاختيار وزير به صورت حضوری در برنامه نود نپذيرفت گفت: نظر آقای فردوسی پور حضور تلفنی آقای خادم بود که به نظرم شرط عدالت اين بود که در مقابل مباحث مدير عامل سابق پرسپوليس اصل تساوی گويش هم رعايت شود و آقای خادم هم به استوديو نود می رفت.

ناظمی افزود: وزارت ورزش و جوانان دو تيم استقلال و پرسپوليس را در بدترين شرايط ممکن تحويل گرفت و تلاش کرد با رعايت حقوق مردم و اصل شفافيت ،مديريت را آن را تا زمان واگذاری بر عهده گيرد و اميدوارم آقای فردوسی پور در برنامه هفته آينده اين فرصت را به معاون وزير ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استوديو برنامه، مردم را از وقايع تلخ و وضع آشفته اين دوباشگاه در آعاز کار دولت يازدهم آگاه کند.

رييس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان همچنين از پيگيری حقوقی ادعای مهمانان برنامه ۹۰ مبنی بر دخالت وزير در برکناری سرمربی سابق پرسپوليس خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016