چهارشنبه 4 تیر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

وزير ورزش: تمديد قرارداد کارلوس کی‌روش مشروط است

وزير ورزش و جوانان اعلام کرد که برای تمديد قرارداد سرمربی تيم ملی فوتبال مذاکره صورت خواهد گرفت. وی همچنين گفت: مخالفتی با تمديد قرارداد کی‌روش نداريم اما دوباره تاکيد می‌کنم تمديد قرارداد اين مربی مشروط است و طرفين بايد تعهداتی را قبول کنند و به آن پايبند باشند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی در حاشيه جلسه امروز هيات دولت در پاسخ به اين پرسش که پيش بينی شما از نتيجه بازی امشب تيم ملی فوتبال ايران و بوسنی چيست؟، گفت: اتفاقاتی که افتاده است را من يک ماه پيش پيش بينی می‌کردم و بسيار خوشحالم بازيکنان تيم ملی، يک بازی بسيار زيبا به نمايش گذاشتند و در اوج مهارت پرقدرت و هوشمندانه بازی خوبی ارائه کردند که اين جای بسی خوشنودی است.

وی در ادامه افزود: اميدواريم بازی امشب نيز نتيجه خوبی داشته باشد تا موجب خوشنودی مردم و موجب تقويت و انسجام داخلی شود. همچنين اميدواريم نتيجه مثبتی بگيريم.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش خبرنگارن مهر مبنی بر اينکه" فدراسيون فوتبال اعلام کرده وزارت ورزش بايد در مورد تمديد قرارداد کارلوس کی‌روش تصميم‌گيری کند"، اظهار کرد: فدراسيون خودش بايد در اين رابطه تصميم‌گيری کند. ما به عنوان پشتيبان و کمک‌کننده و در واقع به عنوان يک سازمان لجستيک به اين فدراسيون کمک خواهيم کرد.

وی اضافه کرد: ما بايد درخصوص مبالغ پيشنهاد شده و يا ساير موارد با کی‌روش مذاکره کنيم. همچنين در قول و قرارهايی که گذاشته می‌شود، همه طرف‌ها آن را رعايت کنند.

گودرزی همچنين تاکيد کرد: اميدواريم امشب هم تيم ملی بازی خوبی را برابر بوسنی انجام دهد و بعدا در خصوص اين مورد تصميم گيری کنيم.

وی تاکيد کرد: با حفظ رعايت يک اصول و چارچوب‌هايی که در آن منافع ورزش ما تامين شود و به دليل نتايج خوبی که تيم ملی گرفته، مخالفتی با تمديد قرارداد کی‌روش وجود ندارد اما همانطور که قبلا گفتم اين موافقت مشروط است و طرفين بايد تعهداتی را قبول کنند و به آن پايبند باشند.

وزير ورزش و جوانان در پاسخ به اين پرسش که قبل از بازی‌های جام جهانی گفته شد کی‌روش مبلغ بسيار زيادی برای تمديد قرارداد درخواست کرده است و ممکن است بعد از بازی‌ها نيز اين مبلغ را افزايش دهد، آيا وزارت از نظر مالی به فدراسيون برای تمديد قرار داد کمک خواهد کرد؟، تصريح کرد: اين يک مساله دوطرفه بوده و يک توافق‌نامه است که هردو طرف بايد از توافق رضايت داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر تعديل مالی اتفاق بيفتد ما نيز کمک کنيم، البته آقای کی‌روش نيز بايد تعهداتی را رعايت کند زيرا در کشورمان بايد به يکسری اصول احترام گذشته شود و رعايت شود.

گودرزی همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا پاداشی برای تيم ملی در صورت صعود به مرحله بعد در نظر گرفته شده؟ خاطرنشان کرد: ان‌شاء‌الله اما هنوز به طور قطعی خير. البته بعد از بازی امشب حتما پاداشی را برايشان در نظر خواهيم گرفت.

در ادامه خبرنگاری در مورد وضعيت خبرنگاران اعزامی به برزيل که شرايط مناسبی ندارند و لوازم برخی از آنان به سرقت رفته است، از وزير پرسشی را مطرح کرد که وی اينگونه به آن پاسخ داد: من به طور ويژه سه روز قبل با آقای کفاشيان و سجادی که در برزيل هستند، در خصوص اين موضوع صحبت کردم و به آنان ابلاغ شد خبرنگاران را مساعدت و کمک کنند تا در مضيقه قرار نگيرند. فکر می‌کنم اين حمايت‌ها انجام شده است. البته اينکه وسايلی گم شود، به طور طبيعی اتفاق می‌افتد و ان‌شاء‌الله بتوانيم کمکشان کنيم تا مشکلات آنان کمتر شود.

وزير ورزش و جوانان در پايان در خصوص بحث وضعيت جوانان و وام ازدواج هم يادآور شد: ما رايزنی‌هايی را آغاز کرده‌ايم و دولت محترم نيز پيگير است تا با بانک‌های نيز صحبت شود که اميدواريم به زودی نتيجه لازم بدست آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016