چهارشنبه 26 شهریور 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

آزار جنسی زن کره‌ای توسط يکی از مسئولان تيم‌ اميد

فرارو ـ تيم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته علاوه بر ثبت يک شکست و سنگين و تحقيرآميز در کارنامه ورزشی ايران شاهکارهای ديگری هم خلق کرد که مايه تاسف است.

به گزارش رويترز، پليس کره‌جنوبی روز گذشته اعلام کرد که در جريان بازی روز دوشنبه ايران و ويتنام که به شکست چهار بر يک تيم ملی کشورمان منجر شد يکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی يکی از مسئولان تيم ملی فوتبال ايران مورد ازار جنسی قرار گرفته که با شکايت زن کره‌ای فعلا نمی‌تواند کره‌جنوبی را ترک کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مقامات پليس کره‌جنوبی اعلام کردند که اين مرد ۳۸ ساله ايرانی پس از بازجويی پذيرفته که تماس فيزيکی با يکی از داوطلبان امور اجرايی مسابقات داشته اما معتقد است که هيچ کار غيرقانونی انجام نداده است.

يکی از مسئولان برگزاری مسابقات آسيايی اينچئون اعلام کرده که فرد بازداشت شده از مسئولان تيم ملی فوتبال ايران بوده است. همين‌طور زن کره‌ای که در اين ماجرا مورد ازار جنسی قرار گرفته به پليس گفته که اين اتفاق بعد از مسابقه و هنگامی که وی و يکی از مسئولان تيم ملی می‌خواستند با هم عکس بگيرند رخ داده است.

پليس کره‌جنوبی اعلام کرده فرد مجرم در حال حاضر آزاد است اما اجازه خروج از کره را ندارد. همين‌طور کميته رسمی مسابقات آسيايی اينچئون «IAGOC» بروس‌لی را به عنوان مسئول رسيدگی اين پرونده قرار داده است و اعلام کرده که در ضمن بررسی اين ماجرا در صورت رخ دادن اتفاقات مشابه تنبيه سنگين‌تری را برای متخلفان در نظر خواهد گرفت.

تيم ملی فوتبال اميد ايران در نخستين بازی خود در بازی‌های آسيايی اينچئون روز گذشته با نتيجه ۴-۱ مغلوب ويتنام شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016