پنجشنبه 3 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

بازی‌های‌ آسيايی‌ اينچئون: پيروزی واليباليست های خسته در بازی دست گرمی با هنگ کنگ


تيم ملی واليبال ايران با پيروزی ۳ بر صفر مقابل هنگ کنگ خود را برای ديدارهای بعدی گرم کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا به اينچئون، تيم ملی واليبال ايران که پس از ششمی در رقابتهای جهانی خود را مستقيما از لهستان به اينچئون رسانده است، در اولين ديدارش مقابل هنگ کنگ قرار گرفت که اين مسابقه بيشتر حالت دست گرمی داشت و به برتری ۳ بر صفر (۲۵-۱۶، ۲۵- ۱۷ و ۲۵-۱۲) رسيد.

بازی بعدی ايران فردا جمعه ساعت ۱۷ با هند است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ست اول؛ ۲۵-۱۶ ايران

ايران با ترکيب عادل غلامی، شهرام محمودی، ميلاد عبادی پور، پوريا فياضی، مهدی مهدوی و فرهاد ظريف بازی را شروع کرد و محمد موسوی، سعيد معروف، امير غفور، آرمين تشکری، فرهاد قائمی و مجتبی ميرزاجانپور روی نيمکت نشستند.

هنگ کنگ حرفی برای گفتن نداشت و ب سختی امتياز می گرفت. وقتی ايران ۱۰ امتياز پيش بود، هنگ کنگی ها يک امتياز سرويس گرفتند که بسيار خوشحال شدند. شادی آنها خنده نيمکت ايران را هم به همراه داشت.

نتيجه ۱۴-۶ بود که هنگ کنگی ها به خاطر کسب دو سه امتياز متوالی به شدت شادی می کردند. حتی نفرات ذخيره آنها همراه با ۱۵ تماشاگری که هنگ کنگی ها را تشويق می کردن، به دست زدن مشغول می شدند.

ايران وقت استرحت اول را ۱۶-۸ برد. معلوم است که واليباليست ها هنوز خستگی مسابقات جهانی از تنشان بيرون نيامده است. گرفتن سرويس های شهرام محمودی به کار سختی برای هنگ کنگی ها تبديل شده بود و در نهايت ايران ست اول را ۲۵-۱۶ برد.

آرمين تشکری تنها بازيکنی بود که در اين ست به جای غلامی وارد زمين شد.

ست دوم ۲۵-۱۷ ايران

وقتی هنگ کنگ ۲-۰ جلو افتاد بازيکنانشان در پوست خود نمی گنجيدند. ست دوم پاياپای پيش رفت و ايران ۸-۶ وقت استراحت فنی را به پايان برد.

ايران در اين ست اشتباه های زيادی داشت که اين اشتباهات اجازه داد هنگ کنگی ها برای اولين بار ۱۴-۱۳ جلو بيفتند و به خوشحالی بپردازند. البته ايران اين ست را هم ۲۵-۱۷ برد.

ست سوم ۲۵ بر ۱۲ ايران

ايران در همان شروع اين ست از حريف فاصله گرفت و ۹-۳ جلو افتاد. آبشار محکم شهرام محمودی صورت شماره ۱۵ هنگ کنگ را نشانه رفت که محمودی از او معذرت خواهی کرد. ايران ۱۶-۸ وقت استراحت فنی دوم را هم برد. ايران در اين بازی تنها از هفت بازيکنش استفاده کرد. فاصله در اين ست زياد شده بود و ايران ۲۰-۱۰ جلو افتاده بود. اين ست با نتيجه ۲۵ بر ۱۲ به سود ايران رقم خورد.

در حاشيه:

- ثريا آقايی و سروش اسکندری دو ملی پوش بدمينتون باز ايران، تماشاگر ويژه اين بازی بودند.

- سالن تقريبا خالی بود. به جز ۴۰ – ۵۰ تماشاگر عادی، در يک سمت سالن بازيکنان تيم کويت و در سمت ديگر چند آناليزور ژاپن بازی را تماشا می کردند.

- بازيکنان ايران که روی نيمکت نشسته بودند، به موز خوردن مشغول شدند و بازی را تماشا می کردند.

- سجادی، شهنازی، افشاردوست و رضوانی برای تماشای اين بازی به سالن آمده بودند.

- وقتی هنگ کنگی ها در ست دوم از ايران جلو افتادند جشن و پايکوبی به را ه انداختند. جلو افتادن از يکی از بهترين تيمهای جهان افتخار بزرگی برای آنها بود.

- در اواسط ست سوم حميد سوريان و عليرضا دبير که برای تماشای بازی به سالن آمده بودند با نيمکت تيم ايران احوالپرسی کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016