پنجشنبه 3 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

بازی‌های‌ آسيايی‌ اينچئون: پيروزی ملی‌پوشان بسکتبال ايران برابر فيليپين

تيم ملی بسکتبال ايران در دومين مسابقه خود از بازی های آسيايی فيليپين را شکست داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ايسنا از اينچئون، تيم ملی بسکتبال ايران در دومين ديدارش از بازی های آسيايی به مصاف فيليپين نايب قهرمان آسيا رفت و در اين مسابقه دشوار با نتيجه ۶۸ بر ۶۳ حريفش را شکست داد تا فينال قهرمانی آسيا در سال ۲۰۱۳ تکرار شود.

ملی پوشان بسکتبال ايران با ترکيب شروع کننده مهدی کامرانی، بهنام يخچالی، صمد نيکخواه بهرامی، اوشين ساهاکيان و حامد حدادی وارد ميدان شدند و کوارتر نخست را با نتيجه ۲۹ بر ۱۷ به پيروزی رسيدند.

از کوارتر دوم فيليپين با پرتاب های پيرامونی خود و استفاده از بازی سرعتی صاحب توپ و ميدان شد و توانست فاصله امتيازی را کاهش دهد. نايب قهرمان آسيا در کوارتر دوم با دفاع خوبی که داشت توانست برابر ايران با نتيجه ۱۷ بر ۷ به پيروزی برسد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيمه دوم در حالی آغاز شد که ايران ۳۶ بر ۳۴ پيش بود. فيليپينی ها در اين کوارتر نيز عملکرد بهتری داشتند و با استفاده از دفاع خوب و بهره مندی از ضد حمله از قهرمان آسيا پيش افتادند. کوارتر سوم نيز با نتيجه ۱۹ بر ۱۴ به سود فيليپين به پايان رسيد.

در کوارتر چهارم دو تيم پاياپای بودند و ايران سعی داشت تا با استفاده از قدرت حامد حدادی در زير سبد فاصله امتيازی را جبران کند و به برتری برسد. هر دو تيم در حمله موفق بودند و به امتياز می رسيدند. بازی ۵۹ بر ۵۳ به سود فيليپين بود که اشتباه های بازيکنان ايران به حريف فرصت امتياز گيری می داد.

چهار دقيقه به پايان مسابقه باقی مانده بود که مهدی کامرانی گارد راس بی نظير بسکتبال ايران يک تنبه نتيجه بازی را عوض کرد و با ۵ امتيازی که کسب کرد و بازی ۶۱ بر ۶۰ به سود ايران شد. در يک دقيقه پايانی دو تيم پاياپای بودند که در نهايت ايران با نتيجه ۶۸ بر ۶۳ توانست به پيروزی برسد.

کوارتر چهارم نيز ۱۸ بر ۱۰ به سود ايران تمام شد.

صمد نيکخواه بهرامی با ۲۱ امتياز به عنوان امتيازآورترين بازيکن ميدان شناخته شد و حامد حدادی با ۲۰ امتياز و ۱۵ ريباند بهترين بازيکن ميدان نام گرفت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016