یکشنبه 4 آبان 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

امير قلعه‌نويی: دربی را ۴۸ ساعت عقب بياندازند


امير قلعه نويی سرمربی تيم فوتبال استقلال

سرمربی تيم فوتبال استقلال با بيان اردوی تيم ملی باعث می‌شود تا قبل از دربی کار تاکتيکی در تمرينات انجام نگيرد تاکيد کرد: ما از سازمان ليگ درخواست رسمی خواهيم کرد که دربی را ۴۸ ساعت عقب بياندزاند.

به گزارش خبرنگار مهر، امير قلعه‌نويی در نشست خبری پيش از ديدار اين تيم برابر پارسه که ظهر امروز در سازمان ليگ برتر گزار شد، بيان کرد: ما جام حذفی را خيلی جدی گرفته‌ايم و به تيم پارسه احترام می‌گذاريم. اين تيم قهرمان سال گذشته را حذف کرد. قبل از بحث فنی درباره پارسه بايد از بحث آموزشی اين تيم بايد بگويم که تلاش می‌کند خلا موجود را برطرف کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی ادامه داد: ما دو بازی اين تيم را ديده‌ايم و يک بازی از آنها در ليگ را آناليز کرده‌ايم که در نهايت بايد بگويم با تيم خيلی خوبی بازی داريم و کار آسانی برابر پارسه نخواهيم داشت.

سرمربی تيم استقلال درباره اين که دربی سه روز بعد از بازی تيم ملی برگزار می‌شود، عنوان کرد: ما الآن به پارسه فکر می‌کنيم. در خط دفاعی ما سه بازيکن کليدی مصدوم هستند و از اين بابت اذيت می‌شويم. در خصوص دربی يک نامه به سازمان ليگ می‌زنيم تا دربی را به خاطر بازی تيم ملی ۴۸ ساعت جابجا کنند. وقتی بازيکنان تيم ملی دو هفته نباشند چطور می‌توانيم که کار تاکتيکی در تمرين انجام دهيم. ما از مديريت باشگاه خواهيم خواست که اين موضوع را پيگيری کنند.

قلعه‌نويی درباره مصدومان اين تيم توضيح داد: مشکل اصلی ما در شرايط کنونی مدافعان تيم هست که بايد در نيم فصل به فکر آن باشيم. مگويان و عمران‌زاده به بازی فردا نمی‌رسند و امکان دارد به بازی با تراکتور برسند. بايد ببينيم که کادر پزشکی در اين باره چه گزارشی خواهند داد.

سرمربی تيم استقلال درباره عدم پخش تلويزيونی مسابقات گفت: من اعتقاد دارم که در عصر ارتباطات قرار داريم. اگر يک پزشک متخصص يک ماه دور باشد از بقيه عقب می‌ماند. ما بايد قانونمند باشيم. متاسفانه همه رشته‌ها دنبال اين هستند که فوتبال را بزنند و قبل از اينکه درباره رشته خودشان حرف بزنند دنبال اين هستند که فوتبال را بزنند. روز جمعه يکی از دوستان در راديو ورزش از ۱۰ دقيقه وقتی که برای صحبت درباره رشته خودش داشت ۹ دقيقه را به زدن فوتبال پرداخت!

وی افزود: حالا که می‌گويند حق فوتبال را بدهيد به آنها بر می‌خورند. آنها می‌گويند قرارداد قلعه‌نويی را شفاف کنيد ما که شفاف‌سازی کرديم پس درآمدهای اين برنامه را شفاف کنيد. در تمام دنيا، در همين ترکيه باشگاه‌ها کانال خصوصی دارند و ۸۰ درصد درآمد فوتبال از تلويزيون است. اينجا که به باشگاه‌ها کانال خصوصی نمی‌دهند و حق فوتبال را هم پرداخت نمی‌کنند اما خودشان در قبال فوتبال به همه چيز رسيده‌اند.

قلعه‌نويی در اين باره ادامه دا: من شنيده‌ام که ۲۵ ميليارد يا ۲۵۰ ميليارد تومان درآمد آگهی تلويزيونی در قبال برخی برنامه‌های فوتبالی است. حرف من اين است که چطور درباره سربازها شفاف‌سازی شده است پس درباره برنامه ۹۰ هم شفاف‌سازی کنند. چطور درباره دايی و قلعه‌نويی فشار آورده‌اند شفاف‌سازی شود ولی درباره خودشان اين کار را نکرده‌اند. تلويزيون حق فوتبال را پرداخت نمی‌کند.

وی مدعی شد: هر کس در اين يک سال از راه رسيده فوتبال را زده است. فوتبال سرويس خوبی به جامعه داده است. به نظرم دکتر روحانی رئيس جمهور محترم بايد ورود کند چرا که دولت تدبير و اعتدال قانونمند است و بايد حق فوتبال را بگيرد. اين درست که صدا و سيما زير نظر دولت نيست ولی دولت می تواند پيگيری کند.

قلعه‌نويی درباره قضاوت محسن ترکی در بازی فردا گفت: به نظرم ترکی از داوران خوب ما است که جای او خالی بود و حيف است که اين داور در کوران مسابقات نباشد. اميدوارم که همه داوران ما احساس آرامش داشته باشند. واقعيت قضيه اين است که در ايران به داوران احترام گذاشته نمی‌شود و حق آنها اهدا نمی‌شود. خوشحالم که آقای ترکی فردا قضاوت می‌کند. البته با توجه به اين که بازی‌ها پخش نمی‌شود اميدوارم که هواداران به استاديوم بيايند. اين يک مبارزه است و بايد حمايت شوند.

سرمربی استقلال درباره برگزاری تمرينات اين تيم پشت درهای بسته بيان کرد: من قبل از بازی پديده در مشهد به آقای بابايی گفته بودم که در سايت اعلام کنند که تمرين پشت درهای بسته باشد. اشتباه آنها بود که ۴۵ دقيقه قبل از تمرين روی سايت اعلام کرده بودند که تمرين پشت درهای بسته است.

وی با انتقاد از برخی رسانه‌ها در خصوص انتشار خبر بازداشت تيموريان و بيانی گفت: وقتی در خصوص کاپيتان تيم ملی تيتر می‌زنيد که بازيکن تيم ملی دستگير شد اين مسلمانی است؟ من با آفای همدانی برخورد کردم و رفتارش درست نبوده است. آيا اين اخلاق مداری است که درباره تيموريان نوشته‌اند نيم ساعت بازداشت بوده است؟ بيانی کاپيتان تيم ملی بود و با آبرويش بازی می‌کنند. اينها مسلمان هستند ولی از جنس عمروعاص!

قلعه‌نويی درباره بازی ال کلاسيکو گفت: بازی خيلی خوبی بود و سرعت بالايی داشت. من اين بازی را نگاه کردم که چيزی ياد بگيرم. اين بازی مثل ديدار پديده و استقلال بود. ما هم زود گل زديم و بعد گل خورديم ولی هر کدام سطح خودش را دارد. شما به زمين بازی آنها نگاه کنيد کافی است تا تفاوت‌ها را ببينيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016