دوشنبه 7 مهر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

رای اعتماد دوباره هيات مديره استقلال به قلعه‌نويی

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گويد اعضای هيات مديره اين تيم به حمايت از کادرفنی آبی پوشان اعتقاد دارند.

به گزارش ايسنا به نقل از سايت باشگاه استقلال، سيد سعيد افجه‌ای درباره جلسه هيات مديره اين باشگاه که روز گذشته برگزار شد، گفت: اين جلسه مطابق هفته‌های گذشته در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد و جو صميمانه‌ای بر آن حاکم بود و درباره مسائل مختلفی در آن هم انديشی شد. با توجه به حضور آقای افشارزاده در کره جنوبی، نخستين مسئله‌ای که در اين جلسه مطرح شد، گزارشی از وقايع ده روز گذشته بود و درباره برخی مسائل رخ داده در اين جلسه صحبت‌هايی مطرح شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: بعد از ارائه اين گزارش، آقای دين محمدی و صالح‌نيا در جلسه هيات مديره گزارشی را درباره وضعيت تيم اميد استقلال ارائه دادند و کمی از مشکلات سخت افزاری و امکانات تيم اميد هم صحبت کردند و پس از آن اعضای هيات مديره بودجه‌ای برای حل اين مشکلات مصوب کردند.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: مذاکرات مفصلی در اين جلسه برای تيم بزرگسالان شکل گرفت. در مجموع هيات مديره به حمايت و پشتيبانی کامل از تيم تاکيد کردند. اعضای هيات مديره به کادرفنی استقلال اعتماد کاملی دارند و بر اين باورند که با پشتيبانی از تيم، نتايج استقلال بهتر می شود و در نهايت رضايت هواداران کسب می شود.

او در ادامه درباره آخرين مصوبه هيات مديره در اين جلسه صحبت کرد و عنوان کرد: آخرين بحثی که در هيات مديره مصوب شد، وضعيت بودجه باشگاه تا نيم فصل بود. در اين جلسه راه‌های تامين منابع مالی و هزينه‌های باشگاه بررسی شد تا مشکلی در ادامه راه وجود نداشته باشد. به هرحال ما يک سری از بدهی‌ها را اولويت‌بندی کرده‌ايم و بايد آنها را هم پرداخت کنيم که اين مسئله دور از نگاه ما نبود و برای آنها هم برنامه‌ريزی کرديم.

افجه‌ای در پاسخ به اين سوال که آيا تصميمی برای جريمه بازيکنان استقلال به دليل سه شکست اخير گرفته شده است يا خير، بيان کرد: با توجه به بازی روز پنجشنبه برابر ملوان و تعطيلی ليگ پس از اين هفته، بررسی و صحبت درباره جريمه کردن يا نکردن بازيکنان به جلسه بعد از تعطيلات ليگ موکول شد.

عضو هيات مديره استقلال در پايان با رد اظهارات منتسب به او که گفته شده وی از کم کاری دو بازيکن در بازی با ذوب آهن صحبت کرده است، گفت: من به هيچ وجه نگفته‌ام که دو بازيکن استقلال در بازی با ذوب آهن کم کاری کرده اند. من از رسانه‌های عزيز می‌خواهم در جهت آرامش استقلال حرکت کنند و از دامن زدن به اخبار کذب خودداری کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016