سه شنبه 11 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

پيروزی فولاد برابر تراکتورسازی در ديداری جذاب

تيم فوتبال فولاد خوزستان با پيروزی برابر تراکتورسازی تبريز جای استقلال را در رده سوم جدول رده‌بندی گرفت. با اين نتيجه نفت تهران صدرنشينی را از تراکتورسازی گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تيم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبريز از ساعت ۱۵ امروز در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای ليگ برتر در ورزشگاه غدير اهواز برابر يکديگر به ميدان رفتند که اين بازی حساس را تيم فولاد خوزستان با حساب ۳ بر ۲ به سود خود پايان داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نيمه نخست اين ديدار با برتری ۲ بر يک فولاد همراه شد. ابتدا در دقيقه ۴ بازی ادينيو تيم تراکتور را پيش انداخت اما بازی خوب فولاد در ادامه کار دو گل برای اين تيم به دنبال داشت. مهرداد جماعتی(۱۳) و آلويز نانگ(۳۴) دو گل تيم فولاد را به ثمر رساندند. شاگردان اسکوچيچ البته می‌توانستند گل‌های ديگری نيز وارد دروازه حريف کنند که موقعيت‌های اين تيم از دست رفت.

بازی رو به جلوی فولاد در شروع نيمه دوم ادامه داشت اما روی يک ضربه کاشته ديدنی ادينيو در دقيقه ۵۵ کار را به تساوی کشاند. فولادی‌ها که نمی‌خواستند با تساوی ميدان را ترک کنند در دقيقه ۶۰ روی اشتباه حامد لک دروازه‌بان تراکتورسازی و ضربه سر مهرداد جماعتی به گل سوم دست پيدا کردند.

با اين برد تيم فولاد ۲۸ امتيازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و جای استقلال را گرفت. تراکتورسازی که اميدوار بود با پيروزی در اين ديدار بار ديگر به صدر جدول بازگردد با پذيرش چهارمين باخت فصل ۲۸ امتيازی باقی ماند و در رده دوم جدول ايستاد.

بدين ترتيب تيم نفت تهران همچنان صدرنشين ليگ برتر است. در صورتی که سپاهان اصفهان در ديدار روز پنجشنبه برابر پيکان تهران در زمين حريف با اختلاف ۵ گل برنده شود می‌تواند صدرنشينی را از پيکان بگيرد.

برنامه ديدارهای باقی مانده هفته شانزدهم که روز پنجشنبه برگزار می شود به شرح زير است:

* پيکان تهران - سپاهان اصفهان
* گسترش فولاد تبريز - صنعتی خوزستان
* نفت مسجد سليمان - سايپا البرز


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016