دوشنبه 10 آذر 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پيروزی استقلال بعد از ۹ بازی

مصاف استقلال و راه آهن با برتری يک بر صفر شاگردان قلعه نويی به پايان رسيد.

به گزارش ايسنا، ديدار تيم های استقلال و راه آهن از هفته شانزدهم رقابت های ليگ برتر فوتبال ايران با برتری يک بر صفر آبی پوشان به پايان رسيد. تک گل اين ديدار را سجاد شهباززاده در دقيقه ۶۲ به ثمر رساند. استقلال با اين پيروزی بعد از ۸ هفته ای که بدون پيروزی در ليگ و يک شکست در جام حذفی (مجموعا ۹ ديدار) طعم برد را چشيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارش نيمه نخست:

در نيمه نخست اين ديدار بازی متعادلی از سوی دو تيم ارائه شد با اين حال استقلال موقعيت های بهتری از حريفش داشت.

نخستين فرصت اين ديدار را استقلال در دقيقه پنجم به دست آورد. سجاد شهباززاده در داخل محوطه جريمه راه آهن يک توپ خوب را به دست آورد که ضربه او را طالب لو با واکنشی ديدنی به کرنر فرستاد. در ادامه اين بازهم استقلالی ها بودند که فرصت گلزنی داشتند. در دقيقه ۱۳ اين ديدار کار ديدنی کرار به يک پاس خوب از سوی او به برهانی منتج شد و برهانی در شرايطی نامتعادل، فرصت شوتزنی برای ابراهيمی ايجاد کرد که شوت او بعد از برخورد به مدافع راه آهن راهی اوت شد.

در ادامه اين ديدار بازيکنان راه آهن توسط غلامی يک فرصت خوب را پيدا کردند که ضربه او در دقيقه ۲۶ با اختلاف راهی اوت شد. تنها يک دقيقه بعد از اين فرصت بود که شوت سنگين خرسندنيا می توانست يک گل برای استقلال داشته باشد که توپ او راهی اوت شد و در دقيقه ۳۱ هم شوت ديدنی بيگ زاده از پشت محوطه جريمه راه آهن به شکلی بسيار خطرناک راهی اوت شد تا حساب کار همچنان بدون گل مساوی باقی بماند.

در اواخر اين ديدار در دقيقه ۴۳ شهباززاده در داخل محوطه جريمه در شرايطی تک به تک با طالب لو قرار گرفت و شوت سنگين او را طالب لو با واکنشی ديدنی توپ را به کرنر فرستاد و در دقيقه ۴۶ داور اين ديدار يک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد که اين ضربه را ابراهيمی به تيرک دروازه زد تا نيمه نخست اين ديدار با تساوی بدون گل به پايان برسد.

گزارش نيمه دوم:

در نيمه دوم اين ديدار استقلال سراپا حمله کار را آغاز کرد. آنها در دقيقه ۵۰ می توانستند يک گل بزنند، شوت خوب بيگ زاده از پشت محوطه جريمه راه آهن با اختلافی ناچيز راهی اوت شد. در ادامه نيز برهانی بعد از جا گذاشتن چند مدافع راه آهن اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او را طلب لو براحتی مهار کرد.

در ادامه اين ديدار راه آهن در يک ضد حمله می توانست گلزنی کند. ضربه سر ديدنی غلامی در دقيقه ۵۸ با واکنش ديدنی فروزان راهی کرنر شد.

در ادامه اين ديدار در دقيقه ۶۲ ارسال ديدنی خسرو حيدری با ضربه سر بسيار خوب شهباززاده همراه شد و اين توپ دور از دستان طالب لو وارد دروازه شد تا حساب کار يک بر صفر به سود استقلال شود.

پس از گلزنی استقلال ها، آنها به سمت بازی تدافعی رفتند و راه آهنی ها بارها می توانستند بازی را به سود خود کنند از جمله شوت سنگين شيری در دقيقه ۸۴ که بعد از برخورد به مدافع استقلال به کرنر رفت. هرچند که استقلال در اين دقايق يکبار توسط شهباززاده می توانست به گل برسد. شوت زيبای او از پشت محوطه جريمه راهی اوت شد.

در اواخر اين ديدار فشار راه آهنی ها بر روی دروازه استقلال می توانست برای آنها يک امتياز داشته باشد اما کم دقتی شاگردان استيلی منجر به گل نشد و در نهايت اين استقلال بود که با برتری يک بر صفر، سه امتياز اين ديدار را به حساب خودش ريخت.

ترکيب استقلال: محسن فروزان، خسرو حيدری، محمد رضا خرسندنيا، حنيف عمران زاده (ميلاد سليمان فلاح ۴۵)،امير حسين صادقی، اميد ابراهيمی،آرش برهانی (اميرحسنی طاهونی ۶۸)،سجاد شهباززاده، هرائر مگويان، هاشم بيگ زاده و کرار جاسم. (مجتبی حسينی ۹۰+۵)

ترکيب راه آهن: وحيد طالب‌لو، رامين رضاييان، ميلاد محمدی، محسن ايران نژاد، ابراهيم کريمی، محمد آبشک (بهنام برزای ۵۹)، سيامک کوهنورد، بهادر عبدی (علی عليپور ۶۸)، محمد حسين پور، محمد غلامی (مجتبی شيری ۶۸) و امين منوچهری.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016