پنجشنبه 18 دی 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

دو عضو هیات مدیره استقلال کنار گذاشته می‌شوند

وزارت ورزش و جوانان قصد دارد دو عضو هیات مدیره استقلال را کاهش دهد اما مشخص نیست قرعه به نام چه کسانی خواهد افتاد.

IMG12480806.jpg
به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین خبرها حکایت از این دارد که تا چند روز دیگر دو تن از اعضای هیات مدیره استقلال از این پست کنار گذاشته می شوند. ظاهرا وزارت ورزش به این نتیجه رسیده که تعداد اعضای هیات مدیره استقلال زیاد است. به همین خاطر قصد دارد دو نفر از اعضای این هیات مدیره را کنار بگذارد.

در این رابطه گمانه زنی‌های فراوانی وجود دارد. اولین گزینه منصور پورحیدری است که اعلام کرده نمی خواهد در استقلال بماند، گزینه دوم هم صاحب پناه است که او هم با توجه به اختلاف نظر هایی که با سایر اعضا دارد دل خوشی برای ماندن در استقلال ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گمانه زنی ها پس از انتقاد خادم از افشارزاده که برای یک ماه به مسافرت رفته، سمت و سو می دهد به ویژه آنکه افشارزاده زمزمه استعفا هم سرداده است، اما افشارزاده هم بسیار بعید است که توسط وزارت ورزش کنار گذاشته شود، چرا که این کار یعنی انتخاب دوباره مدیرعامل که حواشی خاص خودش را دارد.

به این ترتیب گزینه های بعدی می شوند نثاری و افجه ای و نجف نژاد و البته صادق پور که در میان این نفرات وزارت ورزش تا جایی که کسب اطلاع شده از مصاحبه های افجه ای چندان راضی نیست، عملا نجف نژاد را هم برای مجلس نیاز دارد و نثاری هم برای تکمیل پروژه کمپ مورد نیاز استقلال است در مورد صادق پور هم اطلاعی از موضع وزارت در مورد وی در دست نیست.

در واقع باید گفت اصلا معلوم نیست چه کسی از هیات مدیره استقلال خارج می شود. برخی خودشان می خواهند بروند و وزارت هنوز رضایت نداده و برخی می خواهند بمانند که وزارت خیلی با آنها موافق نیست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016