دوشنبه 6 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

هدایتی: مادرم اجازه نمی دهد پرسپولیس را بخرم!

09-5-25-4301910-1.jpg
آگهی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس روز گذشته در رسانه ها منتشر شد تا رقابت رسمی خریداران برای خرید برند و دارایی های این دو باشگاه رسما آغاز شود. در باشگاه استقلال همچنان خبری از هیاهوی رسانه ای نیست و اگر هم خریداری وجود داشته باشد، ترجیح داده که در رسانه ها سر و صدا نکند. اما در مورد باشگاه پرسپولیس ماجرا فرق می کند. حسین هدایتی که سال هاست به طور محسوس و نامحسوس در کنار این تیم حضور دارد، این بار مشتری شماره یک پرسپولیس است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تا به حال او رقیبی برای خرید پرسپولیس در کنار خود ندیده و از این نظر احساس امنیت می کند. شاید به همین دلیل است که ترجیح می دهد حتی برای سازمان خصوصی سازی هم شرط بگذارد و تلاش می کند شرایط واگذاری پرسپولیس را عوض کند. حسین هدایتی امروز جلسه ای با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس داشت و در مورد واگذاری 20 درصد از سهام پرسپولیس به پیشکسوتان که یکی از وظایف خریدار این باشگاه است با آن ها صحبت کرد.

در حالی که برگزاری چنین جلسه ای عزم جدی هدایتی را برای خرید پرسپولیس نشان می دهد، اما او در پایان جلسه حرف های عجیبی به زبان آورد؛ حرف هایی که نشان می داد او خریدار جدی پرسپولیس است اما می خواهد با تسهیل شرایط خرید این باشگاه، معامله خود را شیرین کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هدایتی پس از پایان جلسه اش با پیشکسوتان، در جمع خبرنگاران حرف های ضد و نقیضی را به زبان آورد. او از طرفی گفت که مادرش اجازه نمی دهد پرسپولیس را بخرد و از طرفی برای خرید پرسپولیس، شرط گذاشت! هدایتی گفت: «من این جلسه را برای این تشکیل دادم که در خرید سهام پیشکسوتان شرکت کنم. ولی برای برای خرید بقیه سهام باشگاه، شرایطی دارم که قبلا آن را اعلام کرده ام. من پرسپولیس را فقط با اقساط 5 ساله می خرم که سازمان خصوصی سازی هم با شرایطم کنار نیامده است. من با این شرایط حاضر نیستم سلامتی خودم را به خطر بیندازم. مادرم هم به من اجازه نمی دهد چنین کاری کنم. من برای مادرم احترام خاصی قائل هستم.»

هدایتی حرف از عدم رضایت مادرش می زند و می گوید شرایط سازمان خصوصی سازی را قبول ندارد. اما او همان طور که خرید پرسپولیس را با دست پس می زند، آن را با پا پیش می کشد و می گوید: «این روزها شرکت هایی مثل قارچ سبز شده اند که از ثبت آن ها تنها چند ماه می گذرد. اما نباید پرسپولیس را به این افراد بدهند. پرسپولیس باید به شرکتی مثل استیل آذین ایرانیان که سابقه طولانی دارد واگذار شود. وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی باید به این موضوع دقت کنند.»

عابربانک پرسپولیسی ها امیدوار است در مرحله اول مزایده، کسی پا پیش نگذارد و سازمان خصوصی سازی مجبور به عوض کردن شرایط شود. این حرف او نشان می دهد که هدایتی به دنبال شیرین کردن معامله ای است که هنوز هم خودش را یک پای آن می داند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016