سه شنبه 14 بهمن 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

افشاگری فردوسی‌پور عليه استقلال

مهر ـ يکی از کوتاه‌ترين برنامه‌های نود در شبی که فشرده و خلاصه به بررسی مسابقات هفته هجدهم ليگ برتر پرداخت، به پرونده بازيکن دوپينگی عراق هم وارد شد ولی اين بحث بی نتيجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه اين هفته نود درحالی روی آنتن رفت که عادل فردوسی پور از همان ابتدا اعلام کرد زمان برنامه اش کمتر از هفته های گذشته است. او تاکيد کرد که به خاطر پخش برنامه «هفت» به دليل جشنواره فجر، امشب فقط ۱۰۰ دقيقه برای پخش برنامه «نود» وقت دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سئوال پيامکی اين برنامه، بهترين واکنش دروازه‌بان‌های ليگ تا هفته هجدهم ليگ برتر بود که واکنش شش دروازه بان يعنی عليرضا بيرانوند (نفت تهران)، مهدی رحمتی (پيکان)، محسن فروزان (استقلال)، پرويز کريمی (استقلال خوزستان)، حامد لک (تراکتورسازی) و سوشا مکانی (پرسپوليس) انتخاب شده بود.

فغانی: کارشناسان استراليايی ويليامز را می‌کوبيدند
عليرضا فغانی داور بين المللی ايران که در جام ملتهای آسيا حضور داشت و فينال اين مسابقات را هم قضاوت کرد، ميهمان حضوری برنامه اين هفته بود. وی در اين برنامه اعتراف کرد که بايد بازيکن کره جنوبی را در يکی از مسابقات مقدماتی اخراج می‌کرده است.

وی همچنين با تشکر از حمايت‌هايی که از او به خاطر عملکردش در جام ملتهای آسيا شده بود، گفت: با وجود اينکه چند اشتباه داشتم ولی کارشناسان داخلی از من حمايت کردند که بايد تشکر کنم. در همين مسابقات، بنجامين ويليامز (داور استراليايی) چند اشتباه داشت و کارشناسان استراليايی او را می‌کوبيدند. از اينکه چنين فضا و روحيه‌ای در ايران نيست، لذت بردم!

خوردبين: اين حرف‌ها زشت است!
يکی از سوژه‌های حاشيه‌ای گزارش ديدار ذوب آهن با پرسپوليس به تاکيد باشگاه ذوب آهن به دريافت حق رشد پيام صادقيان بازيکن پرسپوليس اختصاص داشت. در حالی که سعيد آذری مديرعامل ذوب آهن تاکيد داشت پرسپوليس بايد حدود ۱۲۰ ميليون تومان به عنوان حق رشد به ذوب آهن بدهد، محمود خوردبين، سرپرست سرخپوشان به شدت از اين موضوع گلايه کرد و گفت: اينها چه حرفی است که می‌زنند؟ مگر صادقيان برای ما چند بازی انجام داده؟ اين حرف‌ها زشت است!

کنايه به دبير پيشين فدراسيون فوتبال
فردوسی پور در اين برنامه به تغييرات فدراسيون فوتبال هم اشاره کرد. مهدی محمد نبی دبير پيشين فدراسيون فوتبال چند روز پيش رسما جايش را به عليرضا اسدی داد. مجری برنامه نود در اين خصوص با کنايه درباره نبی، گفت: آخر نفهميديم کشوی جادويی خودشان را بردند يا نبردند!

افشاگری عادل عليه استقلال
يکی از بخش‌های برنامه نود به خريد بازيکنان خارجی باشگاه استقلال اختصاص داشت. فردوسی پور در اين قسمت هزينه خريد بازيکنان خارجی تيم استقلال را محاسبه و اعلام کرد که بيش از يک و نيم ميليون دلار يعنی حدود ۵ ميلياردتومان برای خريد هشت بازيکن خارجی که روی هم ۲۸ بازی برای استقلال انجام دادند، اختصاص داده شده است.

پنالتی‌های گرفته نشده سپاهان و استقلال
رضا غياثی کارشناس تلفنی داوری مسابقات هفته هجدهم بود. او در بازبينی صحنه های مشکوک هفته هجدهم گفت که دو پنالتی استقلال در بازی با سپاهان گرفته نشده است و تصميم داور مسابقه را غلط دانست. همچنين به گفته غياثی، داور پنالتی تيم سپاهان را هم در اين مسابقه نگرفته بود. خطای هند بازيکن پرسپوليس در محوطه جريمه و در ديدار با ذوب آهن هم به زعم غياثی، پنالتی بود.

بازخوانی پرونده دوپينگ بازيکن تيم ملی عراق
بخش پايانی برنامه نود هم به بازخوانی پرونده علا عبدالزهرا بازيکن دوپينگی تيم ملی عراق اختصاص داشت. در حالی که اين پرونده هفته گذشته بسته شد و کنفدراسيون فوتبال آسيا اعتراض ايران را رد کرد، عادل فردوسی پور به بازخوانی اين پرونده پرداخت. براتی، کارشناس حقوقی به همراه احمد هاشميان رئيس پيشين کميته پزشکی فدراسيون فوتبال و طباطبايی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپينگ روی خط تلفن برنامه آمدند و هر کدام به بيان توضيحات خود پرداختند. با توجه به کم بودن زمان برنامه، اين مناظره تلفنی بدون نتيجه به اتمام رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016