شنبه 2 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

افشين قطبی: توافقم با پرسپوليس فقط برای اين فصل است

افشين قطبی از توافق اوليه با پرسپوليس برای بازی های باقيمانده ليگ و ليگ قهرمانان آسيا خبر داد و گفت: يک پرسپوليسی‌ام و آرزوی موفقيت تيمم را دارم، چه با قطبی و چه با درخشان يا برانکو ايوانکوويچ.

سرمربی اسبق تيم فوتبال پرسپوليس که اين روزها صحبت برای بازگشت دوباره او به اين تيم داغ شده است و از طرفی محمدحسين نژادفلاح هم از توافق اوليه با او و برانکو ايوانکوويچ خبر داد، بالاخره لب سخن گشود و در گفت‌وگويی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، به سوالاتی پيرامون اين موضوع پاسخ داد که در زير می‌آيد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تا آخرين لحظه از حميد درخشان حمايت شود

سرمربی اسبق پرسپوليس ابتدا درباره توافق با پرسپوليسی‌ها اظهار کرد: فکر می‌کنم شرايطی که درباره موضوع تغيير سرمربی پرسپوليس ايجاد شده، به هيچ وجه زيبنده اين باشگاه و هوادارانش نيست. معتقدم باشگاه بهتر است تا آخرين لحظه تصميم قطعی‌، از حميد درخشان و ساير اعضای کادر فنی اين تيم حمايت کنند تا آنها هم بتوانند عملکرد و نتايج خوبی را برای اين تيم بر جای بگذارند.

از برخورد آقايان در زمانی سرمربی تيم ملی بودم ناراحتم

سرمربی پيشين تيم ايران با انتقاد از شرايط مشابهی که زمان سرمربيگری اش در تيم ملی برای او وجود داشته است، افزود: بخاطر دارم زمانی که سرمربی تيم ايران بودم، آقايان با مربيان مختلف مذاکره می‌کردند و شرايط برای من که هنوز سرمربی تيم بودم اصلا مساعد نبود! وقتی خودم آن وضعيت را درک کردم و ناراضی نبودم چطور می‌توانم مشابه آن را برای حميد درخشان بخواهم؟! از آن برخوردها ناراحتم و هيچ وقت نمی‌خواهم برای همکارم هم وجود داشته باشد؛ ضمن اينکه پرسپوليس هم ممکن است از چنين وضعيتی متضرر شود.

پرسپوليس بهتر است رفتار حرفه‌ای تر داشته باشد

قطبی با بيان اينکه انتظار رفتار حرفه‌ای تر از سوی باشگاه پرسپوليس دارد، تصريح کرد: از طريق مهدی حاج‌باقر مدير برنامه‌هايم مذاکره‌ای با باشگاه پرسپوليس شده است و من هم پذيرفتم اگر روزی بتوانم به اين تيم خدمت کنم، بخاطر هواداران با کمال ميل آن را بپذيرم؛ نهايتا برای حضور در اين تيم اعلام آمادگی کردم. فقط فرصت زياد نيست و با نزديک شدن به بازی های ليگ قهرمانان آسيا انتظار می‌رود باشگاه پرسپوليس بخاطر از دست نرفتن زمان، اگر تصميم نهايی‌اش را گرفت حرفه‌ای تر عمل کند.

توافقم با پرسپوليس برای اين فصل و آسياست نه فصل آينده

سرمربی اسبق پرسپوليس در پاسخ به اينکه توافق شما با اين باشگاه برای عقد قرارداد چندساله است، به ايسنا گفت: مذاکره و توافق صرفا برای بازی های باقيمانده از ليگ برتر و همينطور مسابقات ليگ قهرمانان آسيا است. ما توافقی برای فصل آينده نکرديم و اگر اين همکاری شکل گرفت، در انتهای فصل می‌توانيم برای آينده مذاکره کرده و تصميم‌ بگيريم.

موفقيت پرسپوليس را می‌خواهم حتی با درخشان يا برانکو

وی همچنين در واکنش به اينکه برانکو ايوانکوويچ هم به نوعی يکی از رقبای شما به حساب می‌آيد، اظهار کرد: من يکی از هواداران پرسپوليس هستم و مربيگری‌ام در ايران را هم از اين تيم آغاز کردم. افشين قطبی از پرسپوليس به تيم ملی رفت و هميشه خودش را يک پرسپوليسی می‌داند. طبيعتا موفقيت تيمم را می‌خواهم. اگر پرسپوليس با درخشان يا برانکو می‌تواند موفق باشد، شک نکنيد موافق اين تصميم هستم. من آرزوی سربلندی اين تيم را دارم چه با قطبی باشد و چه با هر مربی ديگری، بنابراين نگاهم به اين مساله از زاويه يک هوادار است.

تصميم و زمان دست مسوولان پرسپوليس است

قطبی در پايان در پاسخ به اينکه فکر می‌کنيد چه زمانی تکليف اين موضوع مشخص می‌شود نيز به ايسنا گفت: همانطور که گفتم مذاکرات مدير عامل باشگاه با مدير برنامه‌های من انجام شده و به توافق اوليه هم رسيده‌ايم؛ ديگر تصميم و زمان دست آنهاست که بايد ديد چه برنامه‌ای برای آن دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016