چهارشنبه 6 اسفند 1393   صفحه اول | درباره ما | گویا

توقف فولاد و تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا

789823.jpg
تیم فوتبال فولاد ایران در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا درحالی برابر السد قطر به تساوی رضایت داد که حدود 20 دقیقه این مسابقه را با 10 بازیکن به بازی ادامه داد.
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته نخست رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 امروز چهارشنبه تیم‌های فولاد ایران و السد قطر برابر هم به میدان رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که از گروه C و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، شاگردان اهوازی دراگان اسکوچیچ نسبت به حریف خود برتر بودند اما نانگ مهاجم کامرونی این تیم موقعیت‌های خوبی را به راحتی از دست داد.

همچنین «مهدی بدرلو» بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان در دقیقه 79 با دریافت کارت قرمز دوم از زمین اخراج شد تا این تیم بیش از نیمی از وقت دوم مسابقه را با 10 بازیکن به بازی ادامه دهد.

این نخستین تساوی نمایندگان ایران در این فصل لیگ قهرمانان آسیا بود. روز سه‌شنبه ابتدا تیم نفت ایران با نتیجه 2 بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان تن به شکست داد اما پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با 3 گل از سد لخویا قطر گذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تیم فوتبال تراکتورسازی نیز درحالی نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برابر نسف‌قارشی با شکست به پایان رساند که در نیمه نخست این بازی به برتری رسیده بود.

در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته نخست مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های نسف‌قارشی ازبکستان و تراکتورسازی ایران برابر هم به میدان رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک تیم ازبکستانی به پایان رسید.

در این بازی که از گروه D و در ورزشگاه قارشی برگزار شد، لوسیانو ادینهو در دقیقه 32 گل برتری تیم تراکتورسازی در نیمه نخست را به ثمر رساند اما در نیمه دوم حملات تیم میزبان نتیجه داد تا آنها شکست را با پیروزی عوض کردند. ایلکوم شامرادوف (46) و مقصود کریموف (53) زننده گل‌های نسف‌قارشی در این دیدار بودند.

این دومین شکست نمایندگان ایران در این فصل لیگ قهرمانان آسیا بود. روز سه‌شنبه ابتدا تیم نفت ایران با نتیجه 2 بر یک مقابل پاختاکور ازبکستان تن به شکست داد اما پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با 3 گل از سد لخویا قطر گذشت. امروز هم فولاد در خانه برابر السید قطر به تساوی بدون گل رضایت داد.

برنامه ادامه روز دوم از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:
گروه C:
* الهلال عربستان - لوکو موتیو ازبکستان

گروه D:
* نسف‌ قارشی ازبکستان 2 - تراکتورسازی ایران یک (تا دقیقه 65)
* الاهلی امارات - الاهلی عربستان


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016