شنبه 12 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی: زمان مشخص می‌کند چرا استقلال را به این روز انداختند

3-1863.jpg
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی بعد از برتری دو بر یک تیمش برابر صبای قم گفت: فکر می‌کنم چه آنهایی که در استادیوم بودند چه آنهایی که پای گیرنده بودند از بازی لذت بردند. بازی خیلی خوبی را از دو تیم دیدیم و فکر می‌کنم که باید با اختلاف ۴ گل ما این دیدار را پیروز می‌شدیم. خدا را شکر می‌کنم که بازی مساوی نشد. ما چند موقعیت خوب تک به تک را هم در این دیدار از دست دادیم.

او ادامه داد: این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می‌کنم و از آنهایی که ما را امروز تنها نگذاشتند ممنون هستم. ما می‌رویم که برای دو بازی حساس پیش رویمان آماده شویم و فکر می‌کنم که می‌شد با اختلاف خیلی خوبی این بازی را ببریم.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که چرا تیمش را در نیمه دوم به عقب برد، عنوان کرد: من چنین چیزی را قبول ندارم. ما چندین تک به تک از دست دادیم و حتی تعویض تهاجمی هم کردیم. از سویی خوشحالم که یک جوان آینده دار را به فوتبال ایران معرفی کردیم. قبلا رمضانی و حسینی را بازی داده‌ بودیم و امروز هم کریمی را به میدان فرستادیم. استرس بازیکنان باعث شد تا کمتر گل بزنیم و فکر می‌کنم صبا جز گلی که زد، موقعیت گلی نداشت و دروازه‌بان آنها بهترین بازیکن زمین بود که ۵-۴ تک به تک را از ما گرفت.

قلعه‌نویی درباره داوری این دیدار گفت: در دقیقه ۹۲ یک خطا روی فخرالدینی رخ داد که داور آن را اعلام نکرد و نزدیک بود همان توپ به گل صبایی‌ها تبدیل شود. البته در مجموع تیم داوری خوب کار کرد و جهانبازی به صحنه‌ها نزدیک بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او درباره برنامه تیمش برای دو بازی بعدی استقلال اظهار کرد: ما باید فعلا ریکاوری کنیم و البته دو بازی خیلی مهم هم داریم. به بازیکنان گفته‌ام که باید به خاطر هواداران در سه بازی آخر پیروز شویم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم و این برد شروعی برای دو بازی بعدی ما خواهد بود.

قلعه‌نویی در ادامه با بر شمردن دلایل ناکامی استقلال در فصل جاری افزود: خدا شاهد است که در دو سال گذشته نشد که ما یک اردو برویم و ۱۰ بازیکن اصلیمان هم باشند. یا بازیکنان ما مصدوم بودند یا در تیم ملی حضور داشتند. ان‌شاءالله زمان همه چیز را روشن می‌کند و مشخص می‌شود که چرا بازیکنی که آماده نبوده به تیم ملی دعوت شده است. زمان مشخص می‌کند چه دست‌هایی درکار بود که تیمی که می‌توانست قهرمان آسیا شود را به این روز انداخته‌اند. با روح و روان استقلال بازی کردند تا آدم‌های خودشان را به استقلال و پرسپولیس بیاورند.

وی در پایان درپاسخ به پرسشی درباره محسن کریمی گفت: او می‌تواند یکی از بهترین‌های فوتبال ایران شود. البته بازیکن جوان را باید در شرایطی به تیم اضافه کرد که به او آسیبی وارد نشود و امروز کریمی خیلی خوب کار کرد و البته به او سه روز قبل گفته بودم که در این بازی به میدان می‌رود و او بازیکن آینده‌داری در ایران خواهد شد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره نتایج هفته های قبل استقلال و شعار برخی هواداران علیه بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما اصل غیرتند و هفت ماه است که پولی به آنها داده نشده است. در ضمن همه شعارهای علیه من و بنری که به ورزشگاه‌ها می‌برند هم یقینا خود جوش است.

وی درباره بحث واگذاری استقلال اظهار کرد: برای استقلال که ظاهرا مشتری‌ نیامده است و امیدوارم اگر این تیم واگذار نشد، برنامه‌ای شبیه آنچه که در سپاهان و ذوب آهن شکل گرفت در اینجا هم شکل بگیرد. طرح آقای دکتر اسلامیان بهترین طرحی است که می‌تواند برای استقلال و پرسپولیس انجام شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016