جمعه 4 اردیبهشت 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

توقف استقلال در برابر پدیده

1423420837640_Mehrvarz Ahmadi-3.jpg
تیم های استقلال و پدیده در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد از هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه استقلال نه تنها از قهرمانی بلکه از سهمیه آسیایی هم دورتر شد تا با کمترین امید به سه بازی بعدی اش نگاه کند.

گزارش نیمه اول

در این دیدار همان طور که انتظار می‌رفت آبی‌پوشان برای پیروزی وارد میدان شدند و فرصت‌های بیشتری نسبت به مهمان‌شان داشتند. با این حال درخشش مجتبی روشنگر و مدافعان پدیده مانع از گلزنی آبی‌ها شد.

در نخستین دقیقه این دیدار نسیم‌اف، مهاجم پدیده روی غفلت مدافعان استقلال در مصافی تک با تک با دروازه‌بان آبی‌پوشان قرار گرفت اما در صحنه‌ای مشکوک در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد. پس از این فرصت، استقلالی‌ها در دقیقه 10 و 15 فرصت‌هایی را توسط جاسم کرار به دست آوردند ولی ضربات این بازیکن دقت لازم را نداشت تا دروازه پدیده را باز کند.

با این حال پدیده‌ای‌ها هم در ضد حملات خطرناک نشان می‌دادند و در دقیقه 20 نسیم‌اف بار دیگر با فروزان تک به تک شد اما این بار ضربه او راهی اوت شد.

پس از این فرصت در یک ضدحمله استقلالی‌ها صاحب موقعیت خوبی شدند که آرش برهانی با ضربه‌ای نه چندان خوب این فرصت را از دست داد. توپ او از کنار دروازه پدیده راهی اوت شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اواسط نیمه اول آبی‌پوشان پایتخت به ارسال از نقاط مختلف زمین روی آوردند و ارسال‌های خسرو حیدری می‌توانست برای آن‌ها همراه با گل باشد. یک بار شهباززاده با ضربه سر تلاش کرد در دقیقه 24 دروازه پدیده را با تهدید روبه‌رو کند که روشنگر مانع از این کار شد و یک بار دیگر هم رضا عنایتی در دقیقه 37 با ضربه سر تلاش کرد گل نخست را به ثمر برساند که باز هم واکنش دیدنی روشنگر مانع از گلزنی آبی‌ها شد.

در دقیقه 40 این دیدار هم شوت سرکش یونس شاکری بازیکن پدیده می‌توانست برای این تیم یک گل به همراه داشته باشد اما توپ او از بالای دروازه راهی اوت شد.

در اواخر نیمه نخست استقلالی‌ها دست به حملات پراکنده‌ای زدند اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

گزارش نیمه دوم

در نیمه دوم هر دو تیم برای گلزنی به جلو آمدند و هریک فرصت های خوبی را هم بدست آوردند. از جمله پدیده ای ها که در دقیقه 55 روی یک پاس برای یونس شاکری صاحب موقعیت گل خوبی شدند اما ضربه بی دقت این بازیکن از داخل محوطه جریمه استقلال راهی کرنر شد.

در ادامه این دیدار استقلالی ها هم صاحب فرصت های خوبی شدند که درخشش مدافعان پدیده مانع از گلزنی آنها شد، از جمله نفوذ خوب کرار در داخل محوطه جریمه پدیده که با تکل خیلی خوب مدافع پدیده این توپ راهی کرنر شد.

در اواسط نیمه دوم این دیدار، بازی از کیفیت اولیه اش دور شد تا اینکه در دقیقه 71 جاسم کرار فرصت خوبی را بدست آورد اما شوت او از بیرون محوطه جریمه پدیده از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه 80 این دیدار روی نفوذ محسن کریمی که با ورودش به میدان به خط حمله استقلال جان تازه ای داده بود، آبی پوشان صاحب فرصت خوبی شدند اما پاس نهایی این بازیکن قبل از اینکه به عنایتی برسد را مدافع پدیده به کرنر فرستاد. همچنین استقلالی ها در دقیقه 85 روی کرنر ارسالی کرار صاحب فرصت خوبی شدند اما ضربه سر عمران زاده را روشنگر با واکنشی به موقع در آغوش گرفت.

در ادامه این دیدار تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی حاصل بود تا دو تیم امتیازات را با یکدیگر تقسیم کنند.

ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، خسرو حیدری (محسن کریمی 73)، هاشم بیک‌زاده، امید ابراهیمی، کرار جاسم، سجاد شهباززاده، آرش برهانی (محمدرضا خرسندنیا 45) و رضا عنایتی.

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، محمد نژادمهدی، اکبر صادقی، محمد غلامی،‌ ایگور هراهیچ، مسعود نظرزاده (سعید قزلکچلی 85)، محمدعلی فرامرزی، بهادر نسیم‌اف، میلاد غریبی (معین عباسیان 78)، یونس شاکری و محمدمهدی نظری (ژوان کنزوویچ 68).


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016