چهارشنبه 27 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

مزايده پرسپوليس واستقلال از دستور کار خارج شد

تهران – ايرنا - وزير امور اقتصادی و دارايی گفت: با توجه به نتايج چهار مزايده گذشته، واگذاری تيم های پرسپوليس و استقلال از روش مزايده از دستور کار ما خارج شده است.

به گزارش خبرنگار سياسی ايرنا، علی طيب نيا امروز چهارشنبه پس از نشست هيات دولت در جمع خبرنگاران در مورد خصوصی سازی پرسپوليس و استقلال گفت: قانون بودجه سال ۹۳ ما را مکلف کرده بود که اين دو باشگاه را از طريق مزايده به فروش برسانيم؛ ما چهار بار مزايده فروش اين دو باشگاه را انجام داديم که مزايده ها به نتيجه نهايی نرسيد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: وضعيت اين دو باشگاه با ميليون ها هوادار و تماشاگر برای ما اهميت ويژه ای دارد که با پيروزی آن ها خوشحال و با عدم توفيق آن ها نگران می شوند؛ طبيعی است که دولت ، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارايی نمی توانند به سرنوشت اين دو باشگاه بدون حساسيت و بی توجه باشد؛ از اين رو، بنا نداشتيم که به هر قيمت اين دو باشگاه را واگذار کنيم.

وزير امور اقتصادی و دارايی گفت: هدف، اين بود که مديريت اين دو باشگاه بهتر و کارآمد تر از گذشته انجام شود و وقتی دريافتيم در اين مزايده ها کارايی مديريت اين دو باشگاه تامين نمی شود، واگذاری را در چارچوب اين مزايده ها انجام نداديم.

طيب نيا افزود: در اين دوره طرحی از طرف جمع کثيری از نمايندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده است که منتظريم متناسب با آن، تصميم گيری کنيم.

وی تصريح کرد: با توجه به نتايج چهار مزايده گذشته، واگذاری از روش مزايده الان از دستور کار ما خارج شده است.

طيب نيا در پاسخ به سوال يکی از خبرنگاران مبنی بر اين که اخيرا شورای پول و اعتبار مصوباتی در خصوص تسهيلات خريد کالاهای خرد و خريد مسکن داشت اما گفته می شود بانک ها خيلی استقبال نکردند، گفت: مصوبه شورای پول و اعتبار جديدا ابلاغ شده و بانک ها در حال برنامه ريزی برای اجرای آن هستند.

وی تصريح کرد: ما روی اجرای آن مصوبات تاکيد داريم به دليل اين که می تواند تاثير زيادی بر روی خروج از رکود داشته باشند؛ بر اساس اين مصوبات، می خواهيم تقاضای موثری برای اين بخش از فعالان اقتصادی ايجاد کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016