شنبه 23 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

نژاد فلاح: لازم باشد از استقلال بازیکن می‌گیریم/ برانکو اعتراض نمی‌کند

1720795.jpg
قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد نفرات جدید را براساس فهرست دلخواه برانکو جذب می‌کند و این مربی قطعا به نفرات جذب شده اعتراض نمی‌کند. وی همچنین گفت که اگر لازم باشد از استقلال بازیکن خواهند گرفت.


به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین نژادفلاح عصر امروز شنبه در محل باشگاه پرسپولیس و جمع خبرنگاران، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با نفراتی که نشست داشتیم، مشکلی نداریم و به توافق دو سویه با آنهایی که به باشگاه آمدند، رسیدیم.

وی در مورد اینکه برانکو فهرستی را به باشگاه ارائه کرده است یا نه؟، تصریح کرد: رضا چلنگر که فهرستی از جانب برانکو به ما نداده است. چند ماه با برانکو بودیم و تفکرات‌مان به هم نزدیک است. ضمن اینکه از کانال‌های مختلف به فهرست مد نظر رسیدیم و نفرات را جذب کردیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد: فهرستی که به آن عمل می‌کنیم و طبق آن نفرات را جذب می‌کنیم، دلخواه برانکو بوده و قطعا این مربی اعتراض به نفرات جذب شده نخواهد داشت.

نژادفلاح خاطرنشان کرد: من فقط بر مبنای تفکرات برانکو بازیکنان را برای مذاکره به باشگاه دعوت می کنم. تک تک کسانی که با آنها مذاکره کردم بر مبنای تفکرات برانکو بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی درباره وضعیت بازیکنان خارجی پرسپولیس و احتمال جدایی آنها، گفت: من بنا ندارم لیست خروجی و ورودی بدهم. خود بازیکن باید برای رفتن یا ادامه مذاکره با پرسپولیس تصمیم بگیرد. ما لیست خروجی نداریم.

قائم مقام پرسپولیس درباره اینکه مایکل اومانا و تادئو با پرسپولیس قرارداد دارند، وضعیت آنها چه می شود؟ گفت: بناست چیزی نگویم. اگر درباره این بازیکنان چیزی بگویم باید درباره بقیه هم حرف بزنم.

نژادفلاح همچنین در خصوص پیشنهاد القادسیه کویت به مهدی طارمی گفت: طارمی حتما در پرسپولیس می ماند و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهیم، برود.

وی درباره کُری خوانی استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و اینکه گفته می شود پرسپولیس قرار است میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی را از استقلال به خدمت بگیرد، گفت: زیبایی استقلال و پرسپولیس به همین کُری خوانی هاست. ما صحبتی با این بازیکنان نداشته ایم ولی اگر لازم باشد، حتی از استقلال هم بازیکن می گیریم.

قائم مقام پرسپولیس درباره وضعیت پیام صادقیان هم گفت: ما نظر جدیدی نسبت به این بازیکن نداریم. نظر برانکو قبل از رفتن نسبت به حضور این بازیکن منفی بود. اخیرا هم با برانکو تماس داشتم ولی در این باره از او سئوال نپرسیدم.

نژادفلاح در خصوص اینکه امیر عابدینی اعلام کرده است با پول به پرسپولیس برمی گردد، تاکید کرد: من خوشحال می شوم هر کسی به پرسپولیس بیاید و مشکلات را حل کند. مهم این است که هواداران خوشحال باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا مربی دیگری به کادر فنی پرسپولیس اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: بله، یک دستیار دیگر اضافه می شود ولی هنوز روی اینکه نفر اول باشد یا دوم، توافق نکردیم. این را باید برانکو به ما بگوید.

قائم مقام پرسپولیس درباره پلمپ باشگاه استقلال هم گفت: من هم این خبر را شنیدم، اینها مشکلاتی است که وجود دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016