یکشنبه 31 خرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

پرويز مظلومی سرمربی استقلال شد، تجمع اعتراضی هواداران

پرويز مظلومی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و با اين تيم قراردادش را امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، پرويز مظلومی و مجيد صالح با حضور در دفتر بهرام افشارزاده قراردادشان را به صورت رسمی با استقلالی‌ها امضا کردند.

به ‌اين‌ ترتيب پرويز مظلومی سرمربی استقلال و مجيد صالح دستيار اول او در استقلال خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ظاهرا قرار است آتيلا حجازی، مجيدی، منصور پورحيدری و يک تمرين دهنده خارجی هم به کادرفنی استقلال اضافه شود.

همچنين مربی د‌ر‌وازه‌بان‌های استقلال احتمالا ترابپور خواهد بود.

***

متن حکم سرمربيگری پرويز مظلومی

بهرام افشارزاده طی حکمی پرويز مظلومی را به عنوان سرمربی باشگاه استقلال منصوب کرد.

به گزارش سايت رسمی باشگاه استقلال، بهرام افشارزاده طی حکمی پرويز مظلومی را به عنوان سرمربی تيم فوتبال استقلال منصوب کردند که متن اين حکم در ادامه می آيد:

جناب آقای پرويز مظلومی
سلام عليکم

احتراما، طی اين حکم و بنابر پيشنهاد کميته فنی و تصويب هيات مديره باشگاه استقلال به سمت سرمربی جديد باشگاه منصوب می شويد. اميد است با عنايت به تجربه و شايستگی جنابعالی بتوانيد با بهره گيری از همه خانواده استقلال، تيمی مقتدر و مطابق با خواست هواداران و خواهان گرامی اين باشگاه بزرگ آماده فرماييد.

مطلع باشيد با کوشش و همت والای عزيزان همراه و هم دل شاهد موفقيت های ارزشمندی در صحنه های آسيايی و جهانی خواهيم بود. ان شاء الله

بهرام افشارزاده
مشاور عالی وزير و مدير عامل باشگاه

***

مظلومی: استقلال را برای قهرمانی‌ می‌سازم
• آمده‌ام در دربی نبازيم
• به دنبال جذب نکونام و آندو هستم

ايلنا: سرمربی جديد تيم فوتبال استقلال با بيان اينکه آمده ام تا استقلال جديدی بسازم گفت: امسال نيم نگاهی به بدست آوردن سهميه آسيا و کسب جام داريم اما اين تيم بايد سال آينده قهرمان ليگ شود.

به گزارش ايلنا، پرويز مظلومی‌ که‌ پس‌ از نشست‌ با بهرام افشارزاده مديرعامل‌ باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بيان اين مطلب اظهارداشت: مجيد صالح، آتيلا حجازی وحسين تراب پور دستياران من هستند و يک مربی بدنساز خارجی نيز به جمع ما اضافه می شود. از فرهاد مجيدی هم در کادر فنی استفاده می کنيم و با صحبت هايی که با او داشتيم قول داده است سر تمرينات استقلال حاضر شود و به ما کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: يک ليست خروجی داريم که قطعا برخی بازيکنان از ما جدا می شوند و به دنبال جذب جواد نکونام، آندرانيک تيموريان و چند ملی پوش هستيم.

مظلومی گفت: با وجود اينکه از چهار سال قبل از باشگاه طلبکار هستم تا به حال در مذاکراتم صحبتی درباره مسائل مالی نکرده ام و فقط برنامه های فنی خود را به باشگاه داده ام و به دنبال عمل به برنامه هايم هستم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال درباره شعار برخی هواداران اين تيم مقابل ساختمان باشگاه عليه وی گفت: برای نظر همه احترام می گذارم. بايد دست به دست هم بدهيم و استقلال را درست کنيم.

وی درپاسخ به اين سئوال که آيا منصور پورحيدری سرپرست تيم فوتبال استقلال می‌شود؟ گفت: وی مدير فنی تيم استقلال است و نمی دانم که سرپرست تيم هم می شود يا نه.

مظلومی درباره اينکه آيا با حضورش در اين تيم می تواند به بردهای استقلال مقابل پرسپوليس ادامه بدهد و لقب‌های «سوبله و چوبله» را مجددا تکرار کند، تاکيد کرد: ما بايد سر بازی کُری بخوانيم نه اينجا. در هر صورت آمده‌ايم که در دربی نبازيم.

مظلومی درباره منتقدانش و اينکه گفته می‌شود با حضورش در استقلال، اين تيم ۱۰ سال به عقب برمی‌گردد، تصريح کرد: به هر حال هم نظر مخالف وجود دارد و هم نظر موافق، شما بايد نظر موافقان را هم ببينيد. خيلی‌ها از حضور من در استقلال استقبال کردند.

وی در ادامه يادآور شد: من برای مخالفان هم احترام قائلم ولی در اين مدت بيکار هم نبودم. همين ۱۰ روز پيش در کلاس‌های حرفه‌ای مربيگری حضور داشتم، ضمن اينکه در اين مدت مطالعاتی هم داشتم.

سرمربی جديد تيم فوتبال استقلال تاکيد کرد: اگر نگاه کنيد، استقلال زمان من هم از لحاظ تاکتيکی و هم از لحاظ فنی بازی‌های زيبايی انجام می‌داد. شک نکنيد بازی استقلال بهتر از اين هم خواهد شد؛ چرا که ما مجيد صالح را کنار خود داريم که يکی از تئوريسين‌های فوتبال ايران است.

مظلومی پس از خروج از وزارت ورزش به کمپ ناصر حجازی رفت تا از امکانات اين کمپ بازديد کند.

وی بعد از ظهر امروز جلسه ديگری با اعضای هيات مديره باشگاه استقلال در محل اين باشگاه برگزار خواهد کرد.

طی دو فصل گذشته سرمربيگری تيم استقلال را امير قلعه نويی برعهده داشت که پس از کسب نتايج ضعيف توسط هيات مديره کنار گذاشته شد.

***

تجمع هواداران مقابل باشگاه استقلال؛ مظلومی نه!

تهران - ايرنا - پس از اعلام خبر توافق ميان باشگاه استقلال و پرويزمظلومی برای هدايت آبی پوشان، برخی هواداران اين تيم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

به گزارش ايرنا، اين هواداران که از شنيدن خبر سرمربيگری مظلومی ناراضی هستند، شعارهايی عليه وی سر می دهند.

تجمع کنندگان مقابل ساختمان باشگاه استقلال در شعارهای خود خواستار حضور يک سرمربی جوان مانند مجيد نامجو مطلق و مهدی پاشازاده بر روی نيمکت تيم محبوب خود هستند.

پرويز مظلومی که از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۱ هدايت استقلال را بر عهده داشت، صبح امروز به صورت رسمی يک بار ديگر سرمربی آبی پوشان شد.

طی دو فصل گذشته سرمربيگری تيم استقلال را امير قلعه نويی برعهده داشت که پس از کسب نتايج ضعيف توسط هيات مديره کنار گذاشته شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016