دوشنبه 19 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قلعه‌نویی و زرینچه سوژه تمرین آبی‌پوشان شدند

1762406.jpg
به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر امروز استقلالدر زمین شماره ۲ آزادی و با حضور بیش از ۱۰۰ تماشاگر برگزار شد که حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* سجاد شهباززاده که به دلیل مصدومیت در مقابل ملوان به میدان نرفت و به گفته پزشک تیم تا یک ماه دور از میادین خواهد بود، امروز در تمرین حاضر شد و پس از گفتگو با مظلومی به تماشای تمرین همبازیانش نشست. نکته جالب این بود که شهباززاده همانند دیگر بازیکنان با پیراهن ورزشی در تمرین حاضر و لباس شخصی بر تن نکرده بود.

* جاسم کرار که در تمرین صبح امروز غایب بود، در تمرین عصر حضور پیدا کرد و در کنار دیگر بازیکنان استقلال تمرین کرد.

* طالب‌لو و رحمتی ۳۰ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان در تمرین حضور پیدا کردند و تمرینات اختصاصی را زیر نظر حسین تراب‌پور انجام دادند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


* سوژه امروز بازیکنان استقلال جدایی امیر قلعه‌نویی از ملوان بود و بازیکنان استقلال اعتقاد داشتند با توجه به مشکلات مالی تیم ملوان این بهترین کاری بوده که او انجام داده است. برخی دیگر از بازیکنان استقلال معتقد بودند استیلی هم اشتباه کرده که به آنجا رفته و تعجب بازیکنان استقلال از حضور زرینچه به عنوان دستیار استیلی در تیم ملوان بود.

*میثم مجیدی و میلاد شیخ فخرالدینی زیر نظر کادر پزشکی استقلال به تمرین اختصاصی پرداختند.

* امید ابراهیمی که یکی از زیباترین گل‌های لیگ را به ملوان در هفته دوم زد، همچنان محبوب‌ترین بازیکن برای هواداران است و با حضورش در تمرین، تماشاگران دور او جمع شده و با عکس می‌گرفتند و از او می‌خواستند مقابل ذوب‌آهن نیز دروازه این تیم اصفهانی را باز کند.

* با نظر کادر فنی، تمرین استقلال تا قبل از دیدار مقابل ذوب‌آهن پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران، عکاسان و تماشاگران برگزار خواهد شد.

* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین دقایقی با بازیکنان گفتگو کرد و بعد از صحبت‌های او بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن پرداختند.

* در بخش بعدی بازیکنان در قالب دو تیم صورتی و سبز، یک فوتبال درون تیمی همراه با کارهای ترکیبی را انجام دادند که پرویز مظلومی و مجید صالح به دقت این تمرین را زیر نظر داشته و در مواقعی بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* در بخش پایانی تمرین، بازیکنان استقلال در یک سوم زمین یک فوتبال تحت فشار را برگزار کردند که تمامی اعضای کادر فنی به شدت مراقب عملکرد بازیکنان بودند.

* تمرین آبی پوشان راس ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت ۱۸:۳۰ تمرینات خود را جهت دیدار مقابل ذوب‌‌آهن اصفهان در زمین شماره ۲ آزادی برگزار خواهد کرد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه و از هفته سوم لیگ پانزدهم از ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016