جمعه 23 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

ذوب‌آهن مقابل استقلال پیروز شد

15-8-14-21262613940523205633504_photol.jpg
استقلال در یکی از پر تماشاگر ترین بازی های خود در یکی دو فصل اخیر با دو گل به ذوب‌آهن باخت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین؛ تقابل استقلال و ذوب آهن همیشه از حساسیت قابل توجهی برخوردار بوده و بازی امروز دو تیم هم از این قاعده مستثنی نبود. مظلومی دوست داشت روند پیروزی های تیمش ادامه پیدا کند و از سپاهان 9 امتیازی عقب نماند. از طرفی یحیی که خطر از دست رفتن صندلی اش را حس می کرد فقط برای برد به تهران آمده بود. این نکات باعث شد بازی از همان دقایق ابتدایی جذاب دنبال شود. استقلال مثل بازی با ملوان نیمه اول را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت گلزنی هم داشت. جدی ترین موقعیت آبی ها را پروپیچ مهاجم کروات این تیم که بالاخره اجازه بازی پیدا کرده بود ، از دست داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از نکات جالب بازی در نیمه اول علاقه شدید خسرو حیدری به شرکت در حملات بود و در بعضی صحنه ها او حتی دنبال گلزنی هم بود. ذوب آهن هم موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد نکرد و یحیی گل محمدی از بازی بد تیمش اصلا راضی نبود.

اما انگار صحبت های بین دو نیمه گل محمدی تاثیرگذار بود. ذوبی ها از همان ابتدا به فکر گلزنی بودند. در این نیمه مظلومی مهاجم خودش برهانی را بیرون کشید و پس از 60 دقیقه نیمکت نشینی کرار را به زمین فرستاد. دقیقه 63 بود که ذوب آهنی ها مزد بازی هجومی خود را گرفتند و روی اشتباه مگویان ، احسان پهلوان دروازه رحمتی را باز کرد. بعد از این گل دفاع استقلال چند اشتباه دیگر داشت که اگر رحمتی نبود ، اختلاف بیشتر می شد. رحمتی حداقل 2-3 گل را از ذوبی‌ها گرفت و عملكردش بسیار خوب بود. دفاع استقلال نشان داد در برابر خط حمله تیم های قوی هنوز خیلی حرفی برای گفتن ندارد و به نظر باید منسجم تر شود. دقیقه 70 داستان عجیب کرار و استقلال به جای جالبی رسید. هافبک عراقی پس از 10 دقیقه بازی در نیمه دوم روی زمین افتاد و دیگر قادر به ادامه بازی نبود. به نظر او از ناحیه دنده مشکل جدی پیدا کرده بود و حتی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. ذوب آهن هر چقدر در دو هفته اول بد بود نیمه دوم این بازی عملکردی قابل توجه داشت. حملات زیاد آنها باعث شد نظم بازی استقلالی ها به هم بخورد و آنها پاس های اشتباه به یکدیگر بدهند. چیزی که در دو هفته قبل کمتر از آبی ها دیده بودیم.

در دقیقه 77 رشید مظاهری شاهکار خود را تکمیل کرد و چهارمین موقعیت گلزنی را هم از پروپیچ گرفت و او را در گلزنی ناکام گذاشت. مظلومی در نیمه دوم هر چه داشت رو کرد و ریوالدو برزیلی را هم به جای خرسند نیا به بازی فرستاد. اما این تغییر هم تاثیرگذار نبود و استقلال نه تنها به گل نرسید بلکه گل دوم را هم دریافت کرد. مرتضی تبریزی تازه وارد روی از به هم ریختگی دفاع استقلال نهایت استفاده را برد و اختلاف را به دو گل رساند. دفاع استقلال با اشتباهات امروز نشان داد از دفاع پرسپولیس بد تر نباشد بهتر هم نیست. در اواخر نیمه دوم و پس از گل دوم ذوب آهن اهانت طرفداران استقلال به داور نیز شروع شد. باید ببینیم این حرکت تماشاگران از سوی کمیته انضباطی بی جواب خواهد ماند یا خیر؟

با این نتیجه پرسپولیس به قعر جدول سقوط كرد تا با یك امتیاز، ضعیف ترین عملكرد را در میان 16 تیم لیگ داشته باشد. پرسپولیسی‌ها رسیدن به رده شانزدهم را مدیون یحیی گل محمدی سرمربی و بازیكن سابق خود هستند كه توانست استقلال را شكست بدهد و ذوب‌آهن را از رده شانزدهم، بالاتر ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016