چهارشنبه 14 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

۱۰ اتفاقی که مظلومی و استقلال را نگران کرده است

مهر ـ در حاليکه استقلال در هفته اول ليگ برتر خوب بازی کرد و خوب نتيجه گرفت و صدر نشين هم شد، بايد تاکيد کرد موارد بسياری در اين باشگاه رخ داد که می‌تواند تصوير استقلال در روزها و هفته های آتی را خط خطی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال خوب شروع کرد، اين تيم هم زيبا بازی کرد و هم بازی را برد، با اين وجود اما اتفاقات اين هفته برای آبی‌ها مثبت نبود و اگر بازی در ثامن مشهد مساوی می‌شد يا استقلال آن ديدار را می‌باخت اين اتفاق‌ها منفی‌تر رويت می‌شد و بسيار انتقاد آميز بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين حاشيه‌ها می تواند هر تيمی را نابود کند، به ويژه استقلال را که به شدت در کورس و بورس خبری هم هست و همه دوست دارند، جنجال‌های اين باشگاه را به عنوان خبر منتشر کنند. اتفاقات را مرور می‌کنيم:

۱- اعتصاب کارمندان کمپ باشگاه استقلال به دليل عقب افتادن حقوق.

۲- اقدام به خودسوزی يک سردسته مشوق برای گرفتن حقوق دم درب اين باشگاه واقع در سعادت آباد.

۳- سوار کردن اقوام توسط کرار در اتوبوس تيم که با واکنش محکم پورحيدری مواجه شد.

۴- دلخوری يا بهانه جويی کرار و قهر از تمرين به بهانه عدم پرداخت کامل قسط اول.

۵- اعتراض سفت و سخت حنيف به عدم حضور کرار در تمرينات استقلال که منجر به خشم مظلومی شد و حنيف ظاهرا به کميته انضباطی باشگاه سپرده شد آنهم در حالی که خود کرار در اختيار کميته انضباطی قرار نگرفت.

۶- ايجاد اختلاف بين بازيکنان و جبهه‌گيری آنها عليه کرار که می‌تواند عواقب بدی برای استقلال داشته باشد کما اينکه اين اختلاف‌ها در زمان مربيگری خود مظلومی منجر به درگيری کرار با جباری وسط زمين چمن شد.

۷- برخورد شديد هواداران امير قلعه نويی با مخالفان او در فضای مجازی و البته نگرانی استقلالی‌ها به اينکه اين برخورد ها به بازی کشيده نشود که البته اين موضوع با مصاحبه مربيان تيم به توصيه پورحيدری در مورد زحمات قلعه نويی در استقلال تا حدودی مديريت شده و از جنگ های اول هفته در اين رابطه خبری نيست.

۸- حل نشدن ماجرای اختلاف رحمتی با قلعه نويی در‌آستانه ديدار مستقيم.

۹- کرار روز دوشنبه هم در تمرين، پانزده دقيقه پايانی را با تلفن صحبت می‌کرد که اين موضوع را پورحيدری ديد و به روی خود نياورد چرا که اگر آن را می‌ديد بايد برخورد می‌کرد که بعد از برخورد در اتوبوس و ماجرای حنيف اين برخورد می‌توانست منجر به برخورد از نوع سوم شود.

۱۰- عقد قرارداد با پروپيچ نگرانی‌های مظلومی را افزايش و کاهش می‌دهد، وجود گلزنی مثل او که خيلی تعريفش را می‌کنند طبيعتا موجب آرامش و اميدواری سرمربی استقلال می‌شود اما با توجه به اينکه همه می‌دانند قرارداد پروپيچ چند دقيقه بعد از پايان و بسته شدن سيستم «تی ام اس» منعقد شده اين اتفاق بابت هر شکايتی از سوی باشگاه‌های رقيب موجب نگرانی تا آخر ليگ خواهد بود. اين نگرانی به ويژه بعد از اينکه معلوم شد فيفا در جواب سوال استقلال در مورد پروپيچ تنها قوانين را برای اين باشگاه ارسال کرده بيشتر هم شد.

سکوت مظلومی در اين زمينه اصلا از روی رضايت نيست، او می‌داند که اين اختلاف‌ها و نگرانی‌ها در آينده نزديک می‌تواند شاکله تيمش را از هم بپاشد و همه سازه‌های قصر طلايی او را در هفته اول از هم بپاشد.

مظلومی امسال کار سختی دارد، به ويژه در مورد کرار که طاقت برخی بازيکنان را هم در اين رابطه به اتمام رسانده است و ظاهرا بازيکنان استقلال به يک جرقه نياز دارند تا با کرار درگير شوند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016