شنبه 7 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

پیروزی ستارگان جهان مقابل ستارگان ایران + تصویر

بی بی سی ـ در دیدار تیم‌های فوتبال منتخب ستارگان فوتبال جهان و ایران که مسابقه‌ای خیریه به نفع بیماران ام.اس بود، تیم ستارگان جهان توانست ۰-۳ برنده شود.

در این بازی که با قضاوت خداداد افشاریان در حضور ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه آزادی برگزار شد، روبرتو کارلوس (۲۴)، لوئیس فیگو (۳۱) و پائولتا (۴۴) برای تیم منتخب جهان گل زدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برای تیم ستارگان جهان ویتور بایا، فابیو کاناوارو، فرناندو هیه‌رو، فرناندو کوتو، گایسکا مندییتا، لوئیس فیگو، روبرتو کارلوس، میشل سالگادو، ادگار داویدز، مارسل دسایی و دوایت یورک بازی را شروع کردند که این تیم در نیمه نخست و نیمه دوم تغییرات بسیاری داشت. بودو ایلگنر، دروازه‌بان پیشین تیم ملی آلمان هم دروازه‌بان ستارگان جهان در نیمه دوم بود.

برای ستارگان ایران هم احمدرضا عابدزاده، مهدی هاشمی‌نسب، یحیی گل‌محمدی، جواد زرینچه (۴۲- محمد نوازی)، کریم باقری، جواد نکونام، علیرضا نیکبخت واحدی، حمید استیلی (۳۶- علیرضا منصوریان)، علی کریمی، فرهاد مجیدی و خداداد عزیزی برای ایران در نیمه اول به میدان رفتند. در نیمه دوم هم ابراهیم میرزاپور، مارکار آقاجانیان، محمدرضا مهدوی، عادل فردوسی‌پور و کامران نجف‌زاده فرصت بازی پیدا کردند. عباس رضوی هم سرمربی ایران بود و علی پروین مدیریت فنی تیم را برعهده داشت.

در این مسابقه گل اول را مهدی هاشمی نسب زد اما داور این گل را قبول نکرد. چند دقیقه بعد، خطای نیکبخت روی بازیکن حریف، ستارگان جهان را صاحب یک ضربه کاشته کرد. این ضربه کاشته را روبرتو کارلوس زد، بازیکنی که در دوران حرفه‌ایش هم به زدن شوت‌های سنگین معروف بود. روبرتو کارلوس توپ را وارد دروازه ایران کرد تا تیم ستارگان ایران، اولین گل مسابقه را دریافت کند.

چند دقیقه بعد لوییس فیگو از پشت محوطه جریمه شوت محکمی زد که این توپ هم وارد دروازه ایران شد و از دست عابدزاده کاری برنمی‌آمد. ستارگان جهان در آخرین دقایق نیمه اول هم توسط پائولتا به گل رسیدند تا با سه گل به رختکن بروند و این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند.

از نکات جالب در مورد تیم ایران، چهار بازیکنی بودند که همه آن‌ها شماره ۷ پوشیده بودند. فرهاد مجیدی، حمید استیلی، علیرضا منصوریان و مجید نامجو مطلق بازیکنانی بودند که همه شان شماره ۷ پوشیدند و در اکثر دقایق بازی، ایران دو شماره ۷ در ترکیب خود داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016