سه شنبه 10 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

مسعود شجاعی : جایگاهم را در تیم ملی ایران دوباره به دست می آورم


مسعود شجاعی

گناوه - ایرنا- مسعود شجاعی بازیکن ایرانی که تازه به تیم الغرافه قطر پیوسته است ، گفت: باکوشش وتلاش درلیگ ستارگان قطر سعی می کنم نظر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را برای دعوتم به این تیم جلب کنم.

به گزارش ایرنااز الدوری والکاس قطر ،وی دوشنبه شب درمراسم معارفه اش درباشگاه الغرافه قطر درپاسخ به پرسش یک خبرنگار قطری که چرادر تیم جدید کارلوس کی روش جایگاهی ندارد اظهار کرد: پس از اتمام قراردادم با تیم الشحانیه مدتی بدون تیم شدم وهیچ گونه تمرینات رسمی نداشتم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شجاعی افزود: در سال گذشته در همه اردوهای تیم ملی فوتبال ایران حضور داشتم ودربیشتر بازیهای ایران درترکیب تیم ملی قرار داشتم وسعی می کنم ازاین به بعد در ترکیب تیم الغرافه خودی نشان دهم ونظر سرمربی تیم ملی ایران را جلب کنم .
وی از پوستنش به تیم الغرافه اظهار خرسندی کرد وافزود: باوجود پیشنهادهای متعدد در قطر اما تیم الغرافه را به خاطر سابقه درخشان وقدرت وامکانات این تیم انتخاب کردم.

شجاعی اظهار کرد: حضور بازیکنان بزرگ ایرانی امثال فرهاد مجیدی و محمدخلعتبری دراین تیم واطلاعاتی که این دوبازیکن درخصوص باشگاه الغرافه دراختیارم قرارگذاشتند انگیزه مرا برای پیوستن به این تیم مضاعف کرد.

سعود فتح سرپرست تیم الغرافه هم گفت: مسعود شجاعی درفصل گذشته فوتبال خوبی به همراه الشحانیه به نمایش گذاشت ضمن اینکه این بازیکن از سابقه درخشانی در زمان حضورش در اسپانیا برخوردار است ومی تواند برای تیم الغرافه بسیار مفید وموثر باشد.

وی افزود: قرارداد شجاعی با باشگاه الغرافه شش ماهه و درصورت رضایت طرفین قابل تمدید است.

سعود فتح که سابقه حضور در تیم ملی قطر را دارد به ارزش مالی این قرارداد اشاره نکرد.

۱۴ تیم در لیگ ستارگان قطر حضور دارند وفصل جدید این مسابقات قرار است حدود دو هفته دیگر آغاز شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016