سه شنبه 24 شهریور 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

توقف سپاهان مقابل تراکتورسازی در خانه/ ملوان در تهران راه آهن را شکست داد

2015_9_15_19_17_8.jpg
سپاهان در اصفهان میزبان تراکتورسازی بود که نتوانست از پس این تیم تبریزی بر بیاید و این بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سپاهانی ها در حالی در هفته پنجم میزبان تراکتورسازی بود که در پنج بازی قبلی خود توانسته بود 13 امتیاز کسب کند.سپاهانی ها چهار بازی از پنج بازی گذشته خود را در اصفهان برگزار کرده بودند و در هفته ششم هم میزبان تراکتور بودند که این بازی با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

سپاهانی ها تا پیش از این بازی با 13 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشتند و تراکتور با 6 امتیازی که کسب کرده بود در جایگاه دهم قرار داشت.این بازی در حالی پایاپای انجام شد که دو تیم برای رسیدم به گل عطش زیادی داشتند. البته سپاهانی ها امروز دو بازیکن مهم هفته های اخیر خود، یعنی محمدرضا خلعتبری و احسان حاج صفی را به همراه نخواهد داشت، خلعتبری به دلیل سه اخطاره شدن در بازی قبلی این تیم و حاج صفی نیز به دلیل جدایی از این تیم در این بازی حضور نخواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آخرین پیروزی سپاهانی ها در بازی برگشت لیگ چهاردهم و در فروردین ماه امسال در اصفهان اتفاق افتاد و تراکتورسازان نیز مرداد ماه سال 92 و در بازی رفت این دو تیم در لیگ سیزدهم بازهم در اصفهان به وقوع پیوست.که درنهایت این بازی با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

در دیگر بازی هفته ششم راه آهن میزبان ملوان بندرانزلی بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان به پایان رسید.آرش افشین تک گل ملوان را به ثمر رساند.افشین که دوران سربازی خود را در ملوان پشت سر می گذارد توانسته به روز های اوجش برگردد و گلهای مهمی برای تیمش به ثمر برساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016