سه شنبه 14 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

خداحافظی مرموز نویدکیا از سپاهان، تجمع هواداران

نوع خداحافظی نویدکیا که دلیل خداحافظی‌اش را اعلام نکرده سپاهان را با بحران مواجه کرد و این تیم را برای تمرین کردن به شرایط پادگانی و با ماموران انتظامی برد، شاید باید شفاف سازی در نصف جهان صورت بگیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، چه محرم نوید کیا بخواهد، یانخواهد، چه تاکید کند که خودش خداحافظی کرده یا نکند، چه اصرار کند که زمان موضوع را روشن می‌کند یا نکند، فرقی نمی کند، با این کار، با این نوع خداحافظی مرموز نویدکیا، سپاهان به بحران چشمک زده و نیازمند مدیریت بحران است.

محرم نویدکیا بازیکن دوست داشتنی سپاهان که توانایی دریبل بازیکنان حریف را در یک قاب دستمال داشت، انگار علم جنگ را با سپاهانی که محرم را محبوب نصف جهان کرد، بالا برده است، دلیل این ادعا آن است که محرم از دلیل خداحافظی‌اش حرفی نمی زند و البته مدیران سپاهان نیز ایضا.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آنها نیز هیچ نمی گویند، تا همه چیز به شرایط بد خود نزدیک شود. کما اینکه سپاهان حالا برای تمرین کردن به شرایط پادگانی نیاز دارد و راه ندادن هوادارانش.

مرموز بودن دلیل جدایی محرم نویدکیا را باید به حساب دلخوری او گذاشت و البته که بعد‌ها اگر سپاهان نتواند تیمش را جمع و جور کند، محرم تاکید خواهد کرد که هواداران را به حمایت از سپاهان دعوت کرده اما این ادعا به دلیل داشتن نقاط تاریک بر جامانده از آن بیانیه خداحافظی کاملا مورد قبول واقع نمی‌شود.

کاش محرم اگر تخلفی دیده این تخلف را به مراجع نظارتی اعلام کند و خودش همان کاری را انجام دهد که باید، یعنی فوتبال بازی کردن.

اگر هم دلیلی برای خداحافظی ندارد و خسته شده و می‌خواهد بازنشسته شود، کافی بود آرام و معمولی بدون نقطه تاریکی، تنها خداحافظی می‌کرد، مثل دایی، مثل علی کریمی و فرهاد مجیدی...

نویدکیا قطعا دچار اختلافاتی هست که اتفاقا سکوت مدیران سپاهان در این رابطه موید آن است که دوست ندارند آن موارد رسانه‌ای شود اما این موضع مرموز بیشترین ضربه را به پیکر سپاهان خواهد زد.

به هر حال در دیار نصف جهان فعلا همه چیز مرموز است و نیاز به شفاف سازی دارد.

***

واکنش مدیر عامل سپاهان به احتمال تجمع هواداران مقابل شورای شهر

مدیر‌عامل باشگاه سپاهان درباره احتمال حضور هواداران مقابل شورای شهر اصفهان می‌گوید آنها برای کمک خواستن از اعضای شورای شهر برای بازگرداندن محرم نویدکیا به آنجا می‌روند.

اصغر باقریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار‌ ایسنا، درباره احتمال حضور هو‌اد‌ا‌ران سپاهان در مقابل شورای شهر، اظها‌ر کرد: این موضوع را شنیده‌ام، اما آنها به آنجا می‌روند که از مسئولان شورای شهر کمک بخواهند تا محرم به تیم باز گردد. سپاهان هیچ نقشی در حضور این هو‌اد‌ا‌ران در مقابل شورای شهر ندارد.

او در واکنش به این که آیا احتمال دارد سپاهان هم تحت تاثیر حاشیه این اتفاق قرار بگیرد؟ گفت: ما که نباید جوابگوی آنها در مقابل شورای شهر باشیم. عده‌ای به صورت شخصی تصمیم گرفته‌اند که از اعمال نفوذ شورای شهر برای باز گرداندن نویدکیا استفاده کنند. باید انگیزه و دیدگاه این هو‌اد‌ا‌ران مدنظر قرار بگیرد.

مدیر‌عامل باشگاه سپاهان با تاکید بر این که این بحث‌ها هیچ جایی در تیم و کادر فنی ندارد، افزود: به هیچ وجه حاشیه‌ای از این بابت وارد تیم نخواهد شد. ما بر تمام مسائل واقف هستیم و بازیکنان کار خودشان را می‌کنند. این اتفاق هیچ تاثیری بر باشگاه ندارد.

باقریان درباره اطلاعیه کانون هو‌اد‌ا‌ران باشگاه پر‌سپولیس مبنی بر این که سپاهانی ها در تشییع پیکر مرحوم "هادی نوروزی" حضور نداشتند، گفت: ما را وارد این بحث‌ها نکنید. ما اطلاعیه دادیم و نماینده‌مان را هم برای این مراسم فرستادیم. وقتی مراسم در تهران است قطعا هو‌اد‌ا‌ران بیشتری از تیم استقلال در مراسم شرکت می‌کنند. اگر مراسم در اصفهان بود قطعا سپاهانی‌های بیشتری می‌آمدند. تمام مردم ایران از درگذشت هادی نوروزی متاثر شدند.

مدیر‌عامل این باشگاه درباره دیدار با پدیده در روز چهارشنبه نیز، خاطر‌ نشان کرد: تمام دیدارهای تدارکاتی با نظر کادرفنی انجام می‌گیرد و برای این دیدار هم باشگاه پدیده اعلام آمادگی کرده است که می‌تواند در اصفهان حضور داشته باشد و ما هم از این فرصت استفاده کردیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016