سه شنبه 13 مرداد 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا

تداوم رفتار عجيب محرم نويدکيا در سپاهان


محرم نویدکیا

رفتار عجيب و غيبت‌های محرم نويدکيا اسطوره باشگاه‌سپاهان همچنان ادامه دارد و حتی فرکی هم زير سايه محرم قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ايلنا، در حاليکه تيم فوتبال سپاهان اصفهان هفته نخست ليگ‌برتر را با پيروزی بر استقلال خوزستان پشت سر گذاشت تا نخستين ۳ امتياز ليگ‌پانزدهم را دشت کند با اين حال اسطوره و کاپيتان اين تيم همچنان در به تمرينات برنگشته و حتی پيغام و پسغام‌ها هم کارگر نيفتاده تا شاهد يکی از عجيب‌ترين رفتارهای يک بازيکن با باشگاه‌اش باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با اينکه محرم به نوعی شناسنامه اين تيم باشگاه‌اصفهانی بعد از انقلاب محسوب می‌شود ولی نحوه رفتار اين بازيکن با تجربه با باشگاهی که تمام اعتبار خود را مديون آن است، عجيب و غيرقابل باور است.

محرم که در ۵ قهرمانی سپاهان در ليگ برتر نقشی بی‌بديل داشته و به جز دوره‌ای ناموفق که لژيونر شد بقيه عمر فوتبالی خود را با طلايی‌پوشان بوده با اين حال رفتارهای اخيرش با باشگاه جای توجيه ندارد.

باقريان به عنوان مديرعامل جديد باشگاه و حسين فرکی سرمربی تيم به نوعی آچمز شده‌اند و تکليف خود را با اين بازيکن نامدار نمی‌دانند چراکه اسم نويدکيا بالاتر از اين ۲ در اصفهان مطرح است و همين مساله کار را برای مدير و سرمربی پرافتخارترين تيم ليگ‌برتر دشوار کرده است.

حضور نيافتن نويدکيا در اردوی سپاهان در ترکيه و همچنين تمرينات اين تيم بعد از بازگشت و پيش از بازی نخست با استقلال خوزستان و حتی بازی نخست ليگ جديد حرف و حديث‌های زيادی را بوجود آورده که حتی مديران و سرمربی تيم هم دليل اين غيبت‌ها را نمی‌دانند.

با اين حال رفتار يک بازيکن در هر سطحی که قرار دارد و حتی با افتخارات زياد با باشگاهی که تحت قرارداد آن است به هيچ‌وجه توجيه ندارد؛ چراکه وظيفه بازيکن بزرگ و مهمتر از همه کاپيتان تيم فراتر از اين موضوعات است.

هيچ جای دنيا چنين رفتاری را از سوی يک بازيکن با باشگاه‌اش شاهد نيستيم؛ مثلا فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم ايتاليا را مقايسه می‌کنيم با نويدکيا که بدون شک افتخارات محرم يک دهم توتی هم نيست ولی با اين حال اين بازيکن اسطوره‌ای هميشه زودتر از ديگر بازيکنان در تمرين حاضر شده و دير از بقيه زمين تمرين را ترک می‌کند تا به نوعی الگوی بازيکنان جوان‌تر باشد.

يا حتی در ليگ‌برتر ايران هم هيچ‌گاه شاهد چنين رفتاری از سوی بازيکنان بزرگی مانند علی دايی، کريم باقری، مهدی مهدوی‌کيا، علی کريمی و ... نبوده‌ايم که در تمرينات تيم قبل و بعد از شروع ليگ شرکت نکنند! اين اتفاقی است که فقط سال‌های اخير از سوی محرم شاهد بوده‌ايم که بدعتی جالب توجه است!

اصفهان اين هفته ديداری حساس در دربی اصفهان پيش رو دارد و بدون شک غيبت کاپيتان محرم در اين بازی باز هم برای هواداران اين تيم به چشم می‌آيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016