دوشنبه 27 مهر 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

محمد خاکپور در تیم ملی امید ماندنی شد


محمد خاکپور

رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال می‌گوید از ابتدا نیز قرار نبوده که خاکپور از تیم امید برود.

به گزارش ایسنا، در حالی مرتضی محصص به عنوان رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از اتمام جلسه اعضای این کمیته با کفاشیان، خاکپور و کاشانی خبر داد که معتقد بود از ابتدا نیز خاکپور از تیم ملی امید رفتنی نبوده است!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه با اشاره به اینکه معینی به عنوان سخنگوی کمیته فنی و توسعه درباره ماحصل جلسه صحبت کند، در پاسخ به اینکه آیا در نهایت استعفای خاکپور مورد قبول واقع شده است یا خیر؟ بیان کرد:‌این مسائل صحبت‌هایی است که تنها در فوتبال ما به عنوان شایعه مطرح می‌شود. از ابتدا نیز قرار نبود خاکپور از تیم ملی امید برود.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که خاکپور بعد از پایان رقابت‌های غرب آسیا اعلام کرد که نمی‌تواند به کارش در تیم امید ادامه دهد.

***

معینی: خاکپور می‌ماند و به کارش ادامه می‌دهد

سخنگوی کمیته‌ فنی فدراسیون فو‌تبا‌ل از ماندنی شدن سرمربی مستعفی تیم ‌ملی امید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فریدون معینی با اشاره به این که اعضای کمیته‌ فنی فدراسیون فو‌تبا‌ل با علی کفاشیان ، محمد خاکپور و حبیب کاشانی جلسه‌ای را برگزار کردند و تا پایان موضوع مربوط به مسائل فنی در این جلسه حضور داشتند، اظها‌ر کرد: قرار است خاکپور در تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل امید بماند و به کارش ادامه دهد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: ابتدا جلسه‌ای مربوط به مسائل فنی با حضور اعضای کمیته‌ فنی برگزار شد و پس از آن قرار است بدون حضور این اعضا جلسه‌ای بین کفاشیان، خاکپور و کاشانی در‌ رابطه با سایر مسایل برگزار شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016