جمعه 8 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

از درگیری عابدزاده باماموران حراست ورزشگاه تا شعار هواداران استقلال علیه ترکی و فردوسی‌پور

1446200444742_Hemmat Khahi-4.jpg
دیدار دو تیم هنرمندان موسیقی و سینما که در قالب دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار است عصر امروز از ساعت 15 دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود، درهای ورزشگاه آزادی امروز حدود ساعت 9 صبح به روی تماشاگران باز شده است و تا این لحظه که حدود 4 ساعت به آغاز بازی زمان باقی مانده حدود 5 هزار تن در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند.

هواداران قرمز و آبی با شعارهایی برای یکدیگر کری‌خوانی می‌کنند.

خیابان‌های اطراف ورزشگاه خلوت است و در حالی که انتظار می‌رفت به خاطر برگزاری داربی 81 ترافیک باشد، اما این اتفاق رخ نداده است.

در فاصله سه ساعت تا آغاز دیدار استقلال مقابل پرسپولیس اعضای تیم فوتبال هنرمندان در ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا قبل از آغاز داربی 81 یک دیدار نمادین را به یاد هادی نوروزی به نمایش بگذارند. اعضای این تیم قرار است در دو تیم با پیراهن‌های مشکی که روی آن شماره 24 حک شده است، به میدان بروند. این دیدار ساعت 12:30 آغاز شده است.

در حالی که گفته می‌شد از فحاشی تماشاگران در داربی جلوگیری می‌شود، بارها و بارها این اتفاق رخ داد.

در حالی که دو ساعت تا آغاز داربی 81 پایتخت باقی مانده است چیزی حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند. با آن که گفته می‌شد در جلسه لیدرهای استقلال و پرسپولیس قرار گذاشته شده بود تا از هرگونه فحاشی و بی‌احترامی جلوگیری شود، تماشاگران دو تیم به شدت علیه یکدیگر فحاشی می‌کنند. برخی اقدامات تاثیر چندانی در کاهش فحاشی‌ها ندارد.

مسئولان ورزشگاه آزادی از ساعت 12 در حال جمع‌آوری کاورهای روی چمن ورزشگاه آزادی هستند. این کاورها به دلیل بارش باران روی چمن پهن شده بود.

فردی با نظارت چند مسئول در پیست تارتان ورزشگاه آزادی درحال روپایی زدن است. ظاهرا وی قرار است رکورد 9 ساعت روپایی بدون وقفه را به نام خود ثبت کند.

علی نظری‌جویباری به همراه مقداد نجف‌نژاد، عضو هیات مدیره استقلال ساعت 12 به اردوی استقلالی‌ها اضافه شدند و از آنها خواستنند با تمام قدرت برابر پرسپولیس به میدان بروند.

پرویز مظلومی جهت مشخص شدن لیست هجده نفره تیمش در بازی با پرسپولیس روی نام علیرضا رمضانی و فرشید اسماعیلی خط کشید. این مسئله درحال اتفاق می‌افتد که فرشید اسماعیلی در بازی با سپاهان گل نخست تیمش را به ثمر رسانده بود و بازی نسبتا خوبی از خود ارائه داد.

در حالی که ستارگان سینما و موسیقی در قالب دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفته‌اند، بخشی از هواداران استقلال ابتدا مرحوم هادی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند و سپس به تشویق ناصر حجازی مشغول شدند. دیدار دو تیم هنرمندان موسیقی و سینما که در قالب دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار شد با برتری تیم پرسپولیس به پایان رسید. در اواسط این دیدار تماشاگران استقلال و پرسپولیس به شدت هادی نوروزی را مورد تشویق قرار دادند.

اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال در ورزشگاه آزادی حاضر شد تا داربی پایتخت را از نزدیک تماشا کند.

ساعت 14:10 بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند و همگی بازیکنان به نوبت مورد تشویق قرار گرفتند. روی پیراهن استقلالی‌ها عکسی از هادی نوروزی منقش شده است. هر دو تیم در حال گرم کردن هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پیراهن پرسپولیسی‌ها طرحی جدید است. این پیراهن تلفیقی از رنگ قرمز و سیاه است.‎

در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز داربی 81 مانده است، حدود 70 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند.

بابک حاتمی، بازیکن پرسپولیس که در لیست 18 نفره پرسپولیس قرار ندارد، برای ورود به جایگاه VIP دچار مشکل شد. او به دلیل نداشتن کارت مربوطه نتوانست وارد این جایگاه شود و بعد از 5 دقیقه وساطت افراد مختلف موفق شد وارد جایگاه مورد نظر شود.

در حالی که تنها سی دقیقه تا آغاز داربی 81 مانده است، تماشاگران پرسپولیس در اقدامی هماهنگ با شعار خداحافظ هادی با تعصب به کاپیتان سابق خود ادای احترام کردند. بعد از شعارهای آنها مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت به مرثیه خوانی مشغول شد.

مدیرعاملان باشگاه استقلال و پرسپولیس با حضور در ورزشگاه آزادی این دیدار را از نزدیک تماشا می‌کنند.

20 دقیقه پیش از شروع بازی تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه به 80 هزار نفر رسیده است.

مارکار آقاجانیان، محمد پنجعلی، احمدرضا عابدزاده و شاهرخ سبک‌دست از نفراتی هستند که برای تماشای داربی ۸۱ به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

زمانی که بازیکنان دو تیم وارد زمین مسابقه شدند، هواداران پرسپولیس پرچم بزرگی را به اهتزاز در آوردند.

حنیف عمران زاده، مهدی رحمتی و محسن بنگر با عکس هادی نوروزی عکس یادگاری گرفتند.

پیش از شروع بازی کادر فنی استقلال به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با مربیان این خوش و بش کردند.

انصاری، رضاییان و کامیابی نیا از پرسپولیس به سمت نیمکت استقلال رفتند و از استقلالی ها هم برهانی و طالب لو به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.

احمدرضا عابدزاده که بازی را در جایگاه ویژه نگاه می کرد با رئیس حراست ورزشگاه آزادی درگیر شد.

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، برای تماشای داربی ۸۱ به ورزشگاه آزادی آمده است‌.

در دقیقه ۲۴ بازی، هواداران ۲ تیم شعار پرسپولیس حمله، هادی باید گل بزنه را سر دادند. استقلالی هم هادی نوروزی را تشویق کردند.

در دقیقه ۲۶، زمانی که استقلالی ها صاحب یک ضربه کرنر بودند، مهدی رحمتی به سمت پرویز مظلومی آمد و نکته ای را به او گفت.

در بین دو نیمه مسئولان برگزاری مسابقه مراسم نوحه خوانی ترتیب دادند. بین دو نیمه کارلوس کی‌روش از جایگاه ویژه خارج شد و با هواداران عکس یادگاری گرفت.

خسرو حیدری، زمانی که تعویض شد، از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

در صحنه‌ای که رامین رضاییان به زمین خورد، هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند داور باید اعلام خطا می‌کرد. در این لحظه برانکو هم به شدت به عملکرد محسن ترکی اعتراض کرد که با تذکر جدی داور چهارم مواجه شد.

هواداران استقلال در دقیقه 90 این دیدار و در حالی که چهار دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود شعار قهرمانی سر دادند.

انفجار یک نارنجک دستی از سوی تماشاگران پرسپولیس در اواخر بازی از نکات جالب این دیدار بود.

هواداران استقلال در پایان بازی به شدت علیه محسن ترکی شعار دادند.

پس از پایان بازی مهدی رحمتی هم تیمی هایش را جمع کرد به سمت سکوهای استقلالی برد.

بخشی از هواداران استقلال در پایان بازی شعارهای به شدت غیراخلاقی‌ای را خطاب به عادل فردوسی پور دادند.

پس از پایان بازی و درحالی که فردوسی پور درحال مصاحبه با برانکو بود یکی از هواداران ظاهرا استقلالی به سختی خودش را وارد زمین کرد و درحال رفتن به سمت مظلومی و برانکو بود که با چند نفر درگیر شد و بعد از یک زد و خورد نتوانست خودش را به مظلومی برساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016