سه شنبه 26 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

واکنش پیروانی به شایعه استعفای کی‌روش پس از دیدار با گوام

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر تیم ملی فوتبال نسبت به شایعه کناره‌گیری کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار با گوام واکنش نشان داد.

به گزارش وبسایت نود ، افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با برنامه ۹۰ درباره شرایط تیم ملی در آستانه بازی با گوام از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: گوام شرایط مناسبی را برای میزبانی ندارد و اصلاً خوب نیست و گرما و بارندگی و مسائل مختلفی که در اینجا وجود دارد مشکل‌آفرین است. آنها از نظر امکانات اصلاً شرایط میزبانی ندارند و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را مقابل این تیم ارائه کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 



وی افزود: ۲ شب است نخوابیده‌ایم و خواب بچه‌ها تنظیم نشده است فوتبال متفاوت شده و گوام کشوری است که تاکنون در زمینش نباخته است و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم و پیروز شویم.

پیروانی درباره شایعه استعفای کی‌روش گفت: تیم ملی شخصی نیست که هر کس بخواهد هر شایعه‌ای را منتشر کند. صعود تیم ملی و حضور در جام جهانی به نفع همه است، آقای کی‌روش کارشان را ادامه می‌دهند هرچند گلایه‌هایی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما از ۱۲ مرداد با هیچ کمپانی لباسی قرارداد نداریم و برای بازی مجاز هستیم هر برندی را بپوشیم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: متأسفانه شایعات در اطراف تیم ملی زیاد است و برخی رسانه‌ها اینقدر با قدرت نوشته‌اند که کی‌روش پس از بازی با گوام استعفا می‌دهد که ما هم باورمان شده است. تیم ملی نیاز به حمایت و تعامل دارد و اینگونه مسائل در شأن تیم ملی نیست و همه باید به تیم ملی کمک کنند.

پیروانی خاطرنشان کرد: شایعه استعفای کی‌روش را قویاً تکذیب می‌کنم چنین چیزی صحت ندارد و کی‌روش با قدرت در تیم ملی ادامه می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016