سه شنبه 26 آبان 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

رضایت قلعه‌نویی در پرونده شکایت از نکونام

امیر قلعه‌نویی از ادامه‌ی رسیدگی به شکایتش علیه جواد نکونام اعلام رضایت کرد تا پرونده مختومه شده باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که قرار بود روز سه‌شنبه (امروز) دومین جلسه دادگاه دادگاه شکایت امیر قلعه‌نویی از جواد نکونام برگزار شود، بر اساس خبر رسیده، با پادرمیانی صورت گرفته از سوی اطرافیان قلعه‌نویی و نکونام، سرمربی سابق آبی پوشان از پیگیری ادامه شکایتش نسبت به جواد نکونام انصراف داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امیر عرب، معاون سابق باشگاه استقلال که عامل اصلی و واسطه‌ی رفع کدورت و اختلاف بوده است در گفت‌وگو با ایسنا با تایید اعلام رضایت قلعه‌نویی گفت: امروز (سه‌شنبه) دادگاه مربوط به شکایت قلعه‌نویی از نکونام بود که خوشبختانه با کمک شاهرخ بیانی و آرش برهانی موفق شدیم آقایان قلعه‌نویی و نکونام را با هم آشتی دهیم.

وی افزود:حضور و واسطه شدن این دوستان باعث شد که امیر قلعه‌نویی و نکونام با هم آشتی کنند. حیف بود میان امیر قلعه‌نویی به عنوان پر افتخارترین مربی ایران و نکونام به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی ناراحتی وجود داشته باشد و خوشبختانه با عنایت امام حسین (ع) کدورت‌ها بر طرف شد.

قلعه‌نویی در پی مصاحبه جواد نکونام با یک روزنامه ورزشی، علیه کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال اقامه دعوی کرده بود که پس از قرار مجرمیت در دادسرا پرونده به دادگاه ارجاع شده بود و اولین جلسه رسیدگی آن نیز برگزار شده بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016