شنبه 5 دی 1394   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

بحران فن خال در منچستر یونایتد

01027406.jpg
منچستریونایتد در آغاز هفته هجدهم لیگ برتر در خانه استوک سیتی شکست خورد تا بحران در این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز شنبه با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن منچستریونایتد که چند هفته‌ای است در حسرت برد مانده در خانه استوک سیتی به میدان رفت و در نهایت با دو گل شکست خورد تا فان خال هلندی در آستانه اخراج از این تیم قرار گیرد.

فان خال در این دیدار وین رونی را روی نیمکت ذخیره‌ها قرار داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در دقیقه ۱۹ مسابقه بویان کرکیچ مهاجم سابق بارسلونا موفق شد روی اشتباه دپای که به دخیا پاس به عقب داده بود، دروازه منچستر را باز کند.

در ادامه نوبت به آرناتوویچ مهاجم اتریشی رسید تا در این دیدار نیز گلزنی کند و بار دیگر ارزش‌های خودش را نشان دهد. آرناتوویچ در دقیقه ۲۶ موفق شد روی یک شوت مهارنشدنی دروازه یونایتدها را باز کند تا نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم فان خال وین رونی را نیز به میدان فرستاد تا تیمش را هجومی‌تر از قبل کند ولی میدان‌داری استوکی‌ها اجازه خودنمایی را به این تیم نداد تا استوک سیتی که در خانه تیم قدرتمندی است سه امتیاز این دیدار خانگی را کسب کند تا فان خال در آستانه اخراج از منچستر قرار گیرد.

شیاطین سرخ باید دوشنبه همین هفته در آخرین دیدار نیم فصل برابر چلسی به میدان بروند.

در ادامه هفته هجدهم لیگ برتر از دقایقی دیگر چند دیدار برگزار می شود که در حساس‌ترین بازی‌ها چلسی با واتفورد، منچسترسیتی با ساندرلند، لیورپول با لسترسیتی و از ساعت ۲۳:۱۵ ساوتهمپتون با آرسنال دیدار خواهند کرد.

در جدول رده بندی تیم شگفتی‌ساز لسترسیتی توانسته در صدر جدول قرار گیرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016