یکشنبه 5 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

راهیابی منچستریونایتد به فینال جام حذفی انگلیس

تهران - ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد با برتری ۲ بر یك مقابل اورتون در دیداری تماشایی، جواز حضور در فینال جام حذفی باشگاه های انگلیس را كسب كرد.

به گزارش ایرنا، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه های انگلیس، شنبه شب تیم های اورتون و منچستریونایتد در حضور بیش از ۷۵ هزار تماشاگر ورزشگاه ویمبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


نیمه نخست این دیدار با تكل گل «مروان فلینی» هافبك اهل بلژیك به سود منچستریونایتد همراه شد.

در نیمه دوم بازیكنان اورتون برای رسیدن به گل تساوی حملات مختلفی را طراحی كرده و در دقیقه ۵۷ صاحب ضربه پنالتی شدند كه «دخه آ» دروازه بان منچستر با واكنشی تماشایی، ضربه پنالتی «روملو لوكاكو» را مهار كرد.

در دقیقه ۷۴ و در حالیكه فشار حملات اورتون افزایش یافته بود، «كریس اسمالینگ» مدافع منچستریونایتد به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود و كار را به تساوی یك بر یك كشاند.

در دقیقه ۹۳ و درحالیكه همگان در انتظار سوت داور و رسیدن كار به وقت های اضافه بودند، اشتباه بازیكنان اورتون توپ را به «آنتونی مارسیال» رساند و این مهاجم فرصت طلب فرانسوی به زیبایی گل دوم منچستریونایتد را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ جواز حضور در فینال را كسب كنند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، یكشنبه شب تیم های كریستال پالاس و واتفورد به مصاف هم می روند.

جام حذفی انگلیس از سال ۱۸۷۱ میلادی تاكنون به طور منظم درحال برگزاری است كه آرسنال با كسب ۱۲ عنوان قهرمانی، موفق ترین تیم این رویداد محسوب می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016