دوشنبه 9 فروردین 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

درخواست ملی پوشان فوتبال ایران از هواداران

تهران - ایرنا - دو مهاجم فوتبال ایران روز دوشنبه به همراه «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عمان حاضر شدند تا اندیشه های مرد پرتغالی برای بازی فردای تیم ملی مقابل تیم ملی فوتبال عمان، از پیش مشخص باشد.

تیم ملی فوتبال ایران فردا - سه شنبه - در ورزشگاه آزادی تهران از «خوان رامون لوپز کارو» اسپانیایی و شاگردانش در تیم ملی فوتبال عمان در هفته هشتم مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه میزبانی می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این آخرین بازی دو تیم در دور سوم از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله تاکنون ۱۷ امتیاز از هفت بازی بدست آورده است و صعودش به مرحله بعد قطعی شده است. اما شاگردان مرد اسپانیایی که کمتر از دو ماه است هدایت تیم فوتبال عمان را عهده دار است، ۱۴ امتیاز از هفت بازی اندوخته دارند و صعود آنها به اما و اگر وابسته است.

«اشکان دژاگه» و «کریم انصاری فرد» دو مهاجم موفق سال های اخیر تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عمان در گفت و گو با خبرنگاران تاکید دارند که در این بازی به حمایت هواداران و تیزهوشی های هم تیمی هایشان چشم دوخته اند.

«دژاگه» تاکید کرد: بازی با تیم های عربی به عنوان مهمان همواره سخت است، اما حالا آنها مهمان ما هستند و امیدواریم در تهران بتوانیم با حمایت هواداران برنده دیدار با عمان باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی فردای تیم ملی ایران با عمان آسان نخواهد بود. ایران مدت ها در اندیشه شکست عمان است و امیدواریم بتوانیم فردا در تهران برنده باشیم.

«کریم انصاری فرد» دیگر مهاجم تیم ملی کشورمان نیز گفت: شرایط خوبی برای صعود به مرحله بعدی داریم. باید در تهران تیم ملی فوتبال عمان را شکست دهیم تا رتبه خود را میان تیم های آسیایی در رده بندی فیفا حفظ کنیم.
وی از هواداران تیم ملی فوتبال ایران خواست تیم خود را در این مسابقه تنها نگذارند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: پس از پیروزی خوب هفته گذشته مقابل هند، شرایط مطلوبی داریم و با وجود اینکه صعود به مرحله بعدی قطعی است، اما مسابقه مقابل عمان را جدی می گیریم.

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عمان در چارچوب رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا، ساعت ۱۹ فردا - سه شنبه - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016