چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

لیگ قهرمانان آسیا: پیروزی قاطعانه تراکتورسازی با چاشنی صعود

تراکتورسازی با شکست دو بر صفر الهلال عربستان راهی مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مصاف تیم های تراکتورسازی ایران و الهلال عربستان با برتری دو بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. برای تراکتورسازی نانگ در دقیقه ۶۶ و فرزاد حاتمی در دقیقه ۸۱ گلزنی کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در نیمه اول این دیدار تراکتوری ها بازی نسبتا خوبی را ارائه دادند؛ هرچند که به دلیل حساسیت بالای بازی، دو تیم بسیار محتاطانه بازی می کردند. جدی ترین فرصت این نیمه را تیم تراکتورسازی به دست آورد که سروش رفیعی در دقیقه ۲۰ تلاش کرد دروازه تیم الهلال را باز کند اما توپ او را دروازه‌بان الهلال با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در نیمه دوم بازی این شاگردان قلعه نویی بودند که برای پیروزی به میدان گام گذاشتند و در دقیقه ۶۶ نانگ با یک ضربه به توپی که ایرانپوریان با سر زده بود، گل نخست بازی را به ثمر رساند. بعد از این گل تیم الهلال فشار زیادی روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد اما دفاع منطقی نماینده ایران و واکنش های مناسب اخباری مانع از فروپاشی دروازه تراکتورسازی شد. در دقیقه ۸۱ این دیدار فرزاد حاتمی پاس زیبای نانگ را با یک شوت سنگین به تور دروازه تیم الهلال چسباند تا نماینده ایران دو بر صفر پیش بیفتد.

با این پیروزی تیم تراکتورسازی ۱۲ امتیازی شد و صعودش به عنوان تیم نخست گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد تا بازی بعدی این تیم برابر الهلال یک مصاف تشریفاتی برای نماینده ایران باشد.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایران‌پوریان، شجاع خلیل‌زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی (ایوب کلانتری ۹۰+۲)، سینا عشوری، مهدی کیانی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آلویز نانگ (کاردوسو ۸۳) و فرزاد حاتمی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016