پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

سخنان گل‌محمدی پس از صعود ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از عملکرد بازیکنان تیمش مقابل النصر عربستان ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ذوب آهن چهارشنبه شب در گروه B رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر از سد النصر گذشت و مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

یحیی گل محمدی در خصوص این بازی اظهار کرد: به خاطر این پیروزی خیلی خوشحالم و به بازیکنان تیمم افتخار می کنم. ما مقابل النصر نمایش خوبی داشتیم. سعی کردیم به حریفمان شانسی ندهیم و بازی را در کنترل داشتیم. برای این کار فضاهای النصر را محدود کردیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه تصریح کرد: ما تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم که بازیکنان برای این کار سختی زیادی را متحمل شدند. در نیمه دوم برای اینکه بتوانیم توان خود را حفظ کنیم چند تغییر ایجاد کردیم و من می خواهم از همه بازیکنانم به خاطر تلاشی که در این بازی از خود نشان دادند تشکر کنم.

***

صعود قاطعانه ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن ایران با نتیجه سه بر صفر مقابل النصر عربستان به برتری رسید تا صعودی قاطعانه از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین دیدار مرحله گروهی تیم ذوب آهن موفق شد با سه گل احسان پهلوان در دقیقه ۳۰ ، مسعود حسن زاده (۴۱ - پنالتی) و هاشم بیک زاده (۸۷) مقابل النصر در ورزشگاه الرشید دوبی به برتری برسد.

تیم ذوب آهن دو هفته قبل هم در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط با نتیجه ۳ بر صفر از سد عمان گذشته بود.

در دیگر دیدار گروه B تیم لخویای قطر با نتیجه تساوی بدون گل مقابل بنیادکار متوقف شد.

به این ترتیب ذوب آهن مقتدرانه به مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند.

سپاهان اصفهان پیش از این دیدار با دو گل در ورزشگاه سلطان قابوس به الاتحاد عربستان در گروه A باخت تا پایان تلخی را در این رقابتها تجربه کند.

تراکتورسازی دیگر نماینده ایران در این رقابتهاست که شب گذشته مقابل الهلال با نتیجه ۲ بر یک باخت اما به عنوان صدرنشین گروه C راهی مرحله بعد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016