سه شنبه 28 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

علیرضا بیرانوند به پرسپولیس پیوست


علیرضا بیرانوند

تهران - ایرنا- علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش باشگاه نفت امروز (دوشنبه) قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند.

پندار خامارلو مدیر روابط عمومی پرسپولیس دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، علیرضا بیرانوند با حضور در دفتر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را به مدت دوسال با باشگاه پرسپولیس به امضا رساند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بیرانوند پیش از این قرار بود در نیم فصل مسابقات لیگ پانزدهم و پس از اتفاقاتی که برای سوشا مکانی افتاد راهی پرسپولیس شود که با مخالفت مسوولان باشگاه نفت تهران و علیرضا منصوریان سرمربی تیم، این انتقال منتفی شد.

پرسپولیس در فصل گذشته به خاطر اشتباهات مکرر دروازه بانهای خود دچار مشکلاتی شد که به نظر می رسید مسوولان این باشگاه در پی جذب دروازه بانی مطمئن برای پرسپولیس باشند.

گفته می شود برانکو در نظر دارد که در فصل آینده نیز از 'لوبانف 'به عنوان دروازه بان دوم در کنار بیرانوند ملی پوش بهره ببرد.

سرنوشت سوشا مکانی دروازه بان پرحاشیه پرسپولیس برای جدایی و یا ادامه همکاری با این تیم مشخص نیست .

شایان ذکر است علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی ایران نخستین خرید باشگاه پرسپولیس برای لیگ شانزدهم است .

***

علیرضا بیرانوند: بخاطر تیم ملی به پرسپولیس آمدم

دروازه بان پیشین تیم فوتبال نفت تهران در خصوص پیوستن به پرسپولیس گفت: من بخاطر اینکه خیالم از تیم ملی راحت باشد به پرسپولیس آمدم.
به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا بیرانوند در خصوص جدایی از تیم نفت تهران گفت: جای دارد از مدیریت باشگاه نفت تشکر کنم که در حق من پدری کردند. در این راه باید از ایرانیان، قنبرزاده و ... کمال تشکر کنم. از تمام مربیانم در این مدت هم قدردانی می کنم که خیلی به من کمک کردند. گل‌محمدی، فرکی، منصوریان و سایر مربیانم به پیشرفت من خیلی کمک کردند تا بتوانم راه را برای حضور در پرسپولیس باز کنم.

وی در خصوص پیوستنش به تیم پرسپولیس عنوان کرد: تیم ملی برای من خیلی مهم است و دوست داشتم که در تیم ملی خیالم راحت باشد برای همین به پرسپولیس آمدم. این تیم بزرگ با هواداران پرشمار است که می تواند خیالم را برای تیم ملی راحت کند.

بیرانوند درباره مدت زمان قراردادش با سرخپوشان پایتخت بیان کرد: قراردادم دو ساله است. چون خواستم خیالم را راحت کنم قرارداد داخلی بستم تا در زمان نقل و انتقالات بتوانم قرارداد نهایی را منعقد کنم.

وی تاکید کرد: امیدوارم که سال های سال بتوانم برای تیم پرسپولیس بازی کنم و دل هواداران این تیم را شاد کنم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016