پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

خوردبین: تیم برانکو بهترین پرسپولیس تاریخ است

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران،گفت: تیم تحت هدایت برانکو بهترین پرسپولیسی است که در طول دوران حضورم در این باشگاه مشاهده کردم.

محمود خوردبین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا،گفت: شانس قهرمانی پرسپولیس بسیار زیاد است زیرا در بازی با راه آهن به غیر از برد به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنیم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: امیدوارم ذوب آهن که یکی از تیم های بزرگ و ریشه دار فوتبال ایران است مانند همیشه فوتبال زیبایی ارایه کند. شانس پیروزی ذوب آهن در دیدار با استقلال خوزستان در اهواز, دیگر شانس قهرمانی لیگ برتر بسیار بالا است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد برانکو ایوانکوویچ، گفت: به عنوان قدیمی ترین فرد در باشگاه پرسپولیس با جرات می گویم هیچ سالی چنین تیمی در اختیار نداشتیم و امسال شاهد ارایه زیباترین نوع بازی از سرخپوشان بوده ایم.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در طول فصول گذشته همیشه چشم به تک ستاره های خود داشته اما امسال یک تیم با ۲۲ ستاره در اختیار داریم.

خوردبین اظهار کرد: در ابتدای فصل به خاطر جذب بازیکنان جوان, بسیاری از افراد با ارسال پیامک به ما انتقاد کرده و حتی توهین می کردند اما امروز تمام آنها پشیمان هستند و به داشتن چنین نفراتی در تیم افتخار می کنند.

سرپرست پرسپولیس تاکید کرد: اگر اشتباهات غیر عمدی داوران نبود امروز پرسپولیس با ۱۰امتیاز اختلاف قهرمان شده بود اما امیدوارم جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم.

وی افزود: رشد چشمگیر پرسپولیس حاصل زحمات برانکو است. او یک مربی استثنایی است و تمام وی‍ژگی ها را برای بزرگ بودن دارد. متاسفانه برخی او را با دنیزلی مقایسه می کنند که بسیار اشتباه است زیرا دنیزلی حتی در تمرین هم کاری انجام نمی داد.

خوردبین خاطرنشان کرد: در کنار عملکرد خوب برانکو باید به مدیریت بی حاشیه طاهری سرپرست باشگاه اشاره کنم که جزو معدود مدیرانی است که هیچ گاه نخواست خود را مطرح کند.

وی افزود: اطمینان داشته باشید اگر این تیم حفظ شود و چند بازیکن هم اضافه شوند قهرمان آسیا خواهیم شد.

خوردبین درخصوص غایبان پرسپولیس در دیدار با راه آهن، گفت: مهرداد کفشگری تنها مصدوم و غایب ما برای این دیدار خواهد بود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درمورد شایعات اخیر در رابطه با جذب علیرضا بیرانوند و وحید امیری از تیم نفت، اظهار کرد: آنها بازیکنان خوبی هستند اما فعلا در حد حرف زدن است و باید منتظر باشید تا در پایان فصل باشگاه اسامی بازیکنان مد نظر خود را رسما اعلام کند.

خوردبین در پایان از هواداران پرسپولیس به خاطر حمایت از بازیکنان و کادرفنی در طول فصل تشکر کرد و خواست تا در بازی پایانی نیز مانند همیشه کنار این تیم باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته ۳۰ و پایانی لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان راه آهن است. پرسپولیس در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. استقلال خوزستان نیز با همین امتیاز و تفاضل گل بهتر در جایگاه اول قرار گرفته است.

تیم فوتبال استقلال تهران نیز با ۵۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و در انتظار شکست تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان است تا بتواند درصورت برتری مقابل صبای قم جام قهرمانی را بالای سر ببرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016