یکشنبه 2 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

از فروردین ۹۴ تیم ملی فوتبال زنان تعطیل است


تیم‌های شهرداری بم و سیرجان در قالب تیم‌ ملی در سوئد

سارا قمی: مربی سوئد خواستار جذب من است

پیا سوندهاگه، بهترین مربی فوتبال زنان جهان در سال ۲۰۱۲ خواستار جذب سارا قمی است.

سارا قمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره لژیونر شدن خود گفت: بعد از پایان دیدار دوستانه، طبق برنامه‌ریزی سوئدی برای صرف شام با تیم ملی سوئد رفته بودیم و زمانی که کادر فنی دو تیم با یکدیگر بودند، پیا درباره جذب من صحبتی را با کادر فنی داشته است. سرمربی تیم ملی سوئد به مربیان گفته است اگر شرایط وجود داشته باشد خواستار جذب من است. این صحبت با مربیان تیم بوده است و در حال حاضر صحبتی با خود من نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تیم‌های شهرداری بم و سیرجان در قالب تیم‌ ملی دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی سوئد برگزار کردند و با نتیجه ۷ بر صفر شکست خوردند.

قمی درباره بازی گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را انجام دادیم چرا که برای نخستین بار بود با یک تیم اروپایی بازی می‌کردیم. همیشه در تورنمنت‌های روسیه شرکت می‌کردیم و با تیم‌هایی مانند آمریکا دیدار داشته‌ایم اما در سطح نوجوانان بود.

او در ادامه افزود: تیم سوئد فوق‌العاده بود و تیم‌های برزیل و آمریکا را شکست داده است. سوئد نایب قهرمان المپیک ریو است. بازی بسیار سختی بود. در نیمه نخست ۷ گل خوردیم که حدود ۳ گل از ناحیه کرنر بود. در نیمه دوم توانستیم تیم سوئد را ببندیم و گل نخوریم.

قمی درباره آخرین مرحله تشکیل اردوهای تیم ملی بزرگسالان گفت: پنجم فروردین ۱۳۹۴ آخرین بازی تیم ملی را با چین تایپه برگزار کردیم و بعد از آن تیم ملی بزرگسالان تعطیل شد و دیگر اردوی ملی نداشتیم.

قمی در پاسخ به این سوال که هدف از اعزام این تیم برای برگزاری دیدار دوستانه با سوئد چه بوده است، گفت: پاسخ به این سوال سخت است. از پاسخ دادن عاجز هستم. مسئولان پاسخ دهند بهتر است. برای من به عنوان بازیکن برگزاری این دیدار دوستانه خوب و تجربه بزرگی بود. امیدوارم تیم ملی را حمایت کنند و تیم تخریب نشود. تشکیل تیم ملی لازم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016