پنجشنبه 6 آبان 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

هفته دهم لیگ بر‌تر: تساوی استقلال، پیروزی تراکتور

تساوی فولاد و استقلال در روز گلزنی‌ «انصاری‌»‌ها


دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران

دیدار تیم‌های فولاد و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فولاد و استقلال از هفته دهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای استقلال تهران در این دیدار جابر انصاری در دقیقه ۳۵ و ساسان انصاری در دقیقه ۷۸ برای فولاد گلزنی کردند.

نیمه نخست:

در ابتدای این نیمه تیم فولاد بازی تهاجمی‌ای را به نمایش گذاشت و چند فرصت را به دست آورد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند. از جمله این فرصت‌ها در دقیقه هفتم بود که ساسان انصاری از یک قدمی دروازه استقلال، توپ را با سر به اوت زد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اواسط نیمه اول استقلال کمی به جلو آمد و این بار توپ و میدان در اختیار آبی‌های پایتخت بود. آن‌ها در دقیقه ۲۳ توسط علی قربانی می‌توانستند به گل برسند اما ضربه سر او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ۳۵ این دیدار استقلال به گل نخست بازی دست یافت. ارسال مگویان برای جابر انصاری با ضربه سر خوب این بازیکن همراه شد تا بازی یک بر صفر شود.

در ادامه تیم فولاد تلاش زیادی برای تغییر نتیجه انجام داد اما توپ‌های آن‌ها نتوانست گلی به ارمغان داشته باشد تا بازی با حساب یک بر صفر در پایان نیمه نخست به پایان برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم همانطور که انتظار می‌رفت تیم فولاد بازی تهاجمی‌تری را ارائه داد و تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. شاگردان سعداوی یک فرصت ایده‌ال را در دقیقه ۴۹ توسط شریفات از دست دادند. شریفات از روی خط دروازه تیم استقلال، با سر توپ را به اوت زد.

در ادامه تیم فولاد فشار بیشتری روی دروازه استقلال وارد کرد و در ‌‌نهایت حرکت دیدنی ساسان انصاری از بین مدافعان استقلال در دقیقه ۷۸ منجر به گل تساوی شد.

از دقیقه ۸۰ به بعد هر دو تیم تلاش زیادی کردند تا بار دیگر از حریف پیش بیفتند اما درخشش وحید طالب‌لو و بی‌دقتی مهاجمان فولاد مانع از گلزنی دو تیم شد تا در ‌‌نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استقلال با این تساوی با ۱۴ امتیاز موقتا در رده پنجم قرار گرفت و فولاد هم با ۱۲ امتیاز در رده هشتم ایستاد.

***

تراکتور به راحتی از گسترش فولاد گذشت

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با ارائه یک بازی بر‌تر نسبت به گسترش فولاد، موفق به شکست دو بر صفر این تیم شد.

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال ایران دو تیم گسترش فولاد وتراکتورسازی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار شاگردان امیر قلعه‌نویی با حساب دو بر صفر از سد شاگردان کمالوند گذشتند.

در این بازی بیشتر توپ و میدان در اختیار تراکتورسازی بود و سرخ‌های تبریز کار نسبتا راحتی را مقابل گسترش فولاد داشتند. آن‌ها ابتدا توسط ادینیو و روی اشتباه مدافع و دروازه‌بان گسترش فولاد در دقیقه ۴۰ به گل رسیدند و در ادامه همین بازیکن در دقیقه ۴۶ روی کرنر ارسال شده توسط رفیعی به گل دوم رسید.

در ادامه این مصاف تلاش گسترشی‌ها بی‌فایده بود و تیم تراکتورسازی با کسب سه امتیاز این دیدار موقتا با ۲۰ امتیار صدرنشین شد و گسترش فولاد در رده یازدهم قرار گرفت.

در دقیقه ۹۰ این دیدار حاتمی از تیم گسترش فولاد از زمین بازی اخراج شد.

***

شکست سنگین ماشین‌سازی برابر پیکان

ماشین سازی تبریز با شکست چهار بر یک برابر پیکان قعر نشین باقی ماند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز برابر پیکان از هفته دهم رقابت‌های لیگ بر‌تر با برتری چهار بر یک تیم تهرانی به پایان رسید.

این دیدار که با توجه به قعرنشینی ماشین‌سازی و صحبت‌هایی پیرامون برکناری خطیبی به نظر می‌رسید شکلی یک طرفه به سود ماشین‌سازی داشته باشد، با شکست سنگین این تیم همراه شد.

در ابتدای بازی روی حرکت بایرامی تیم ماشین‌سازی به یک پنالتی دست یافت که قاسمی‌نژاد آن را در دقیقه پنجم به گل تبدیل کرد اما حرکت خوب منشا روی پاس صادقی در دقیقه دهم کار را به تساوی کشاند.

در ادامه و در دقیقه ۲۴ سجاد آشوری در مصافی تک به تک با مانوئل دروازه‌بان ماشین‌سازی تیمش را به گل دوم رساند. در ادامه بازی محمد نصرتی روی توپ ارسال شده بر روی دروازه‌ ماشین‌سازی به اشتباه دروازه تیمش را برای بار سوم در دقیقه ۶۲ باز کرد تا حساب کار سه بر یک شود.

اما این پایان کار نبود و منشا بار دیگر دروازه تیم ماشین‌سازی را در دقیقه ۸۷ باز کرد تا بازی چهار بر یک شود.

با این نتیجه و ادامه قعر نشینی تیم ماشین‌سازی، رسول خطیبی در آستانه برکناری از این تیم قرار گرفت و تیم پیکان با ۱۵ امتیاز، موقتا در رده سوم جدول رقابت‌های بر‌تر ایستاد.

از نکات جالب این دیدار تعویض محمد نصرتی بعد از گل به خودی این بازیکن بود. نصرتی یک دقیقه بعد از اینکه دروازه تیمش را به اشتباه باز کرد، جایش را به آندرانیک تیموریان داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016