یکشنبه 14 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

افشای‌ فساد در فوتبال ایران شجاعی را به کمیته اخلاق کشید


مسعود شجاعی در دیدار ایران ـ آرژانتین جام جهانی


زمانه
ـ مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای گفته بود سر تا پای سیستم فوتبال ایران فاسد است. او همچنین از حق زنان برای حضور در ورزشگاه‌ها دفاع کرده بود. اکنون فدراسیون فوتبال ایران او را احضار کرده است.

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران یکشنبه ۱۴ آذر، مسعود شجاعی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پانیونیوس یونان را احضار کرد تا درباره سخنانش در یک مصاحبه ویدئویی توضیح دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مسعود شجاعی بیش از ۱۰ سال است که به‌طور مداوم در خارج از ایران و در باشگاه‌های امارات متحده، اسپانیا، قطر و یونان بازی کرده است.

او به‌تازگی در گفت‌وگویی با مهدی‌رستم‌پور، خبرنگار ورزشی «رادیو فردا» سخنان افشاگرانه‌ای درباره فوتبال ایران بیان کرد. شجاعی در این مصاحبه گفت فوتبال ایران دچار فساد عمیق مالی و اخلاقی است که تمام ارکان آن از فدراسیون تا نشریات ورزشی را در برمی‌گیرد.

شجاعی درباره پیگیری مجلس در قبال فساد در فوتبال ایران گفت این پرونده‌ها به نتیجه نمی‌رسند زیرا باید افرادی افشا شوند که خود صاحب قدرت هستند و تعدادشان هم زیاد است.

او از رشوه‌های مالی بزرگ در فوتبال ایران پرده برداشت و گفت حتی به خود او پیشنهاد شده بود که اگر مبلغی بپردازد می‌تواند در تیم ملی بماند اما او دست به چنین کاری نزده است.

مسعود شجاعی در این مصاحبه همچنین از حق زنان برای حضور در ورزشگاه‌های مسابقات فوتبال دفاع کرد و گفت چرا وقتی تیم ملی ایران با تیم‌های ملی کشورهای دیگر در ایران بازی دارد زنان آن کشورها اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را دارند اما زنان ایرانی از این حق محرومند.

شجاعی درباره کمک‌هایش به کودکان کار و کودکان افغان سخن گفت و اعلام کرد که در این زمینه نیز در ایران برای او مشکلاتی ایجاد کردند.

خبرگزاری میزان، نزدیک به قوه قضائیه ایران پس از انتشار مصاحبه مسعود شجاعی نوشته بود این حرف‌ها به شجاعی ربطی ندارد و فدراسیون و فوتبال و وزارت ورزش باید با او برخورد کنند. میزان گفته بود شجاعی با «معاندان انقلاب» مصاحبه کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016