دوشنبه 22 آذر 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد

بی بی سی ـ پس از برگزاری مسابقات مرحله گروهای لیگ قهرمانان اروپا که هفته گذشته به پایان رسید، امروز قرعه‌کشی مرحله حذفی برگزار شد، تا تکلیف دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی مشخص شود.

رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته این بازی‌ها که در صدرنشین لیگ اسپانیا هم است، مقابل تیم ناپولی قرار خواهد گرفت. ناپولی که در حال حاضر در رده چهارم سری آ، لیگ دسته اول ایتالیا، قرار دارد، در گروه B اول شده بود، و امیداوار بود قرعه‌کشی یک بازی آسان‌تر را برای آن‌ها در نظر داشته باشد. اما، حالا این تیم باید با رئال مادرید، تیم دوم گروه F روبه‌رو شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آرسنال، که در روز آخر مرحله گروهی موفق شد با پیشی گرفتن از پاری‌سن‌ژرمن به عنوان صدرنشین گروه A راهی مرحله بعد شود، در مرحله حذفی با بایرن مونیخ روبه‌رو خواهد شد. در پنج فصل اخیر، این چهارمین باری است که آرسنال و بایرن مونیخ در مرحله حذفی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. این دو تیم سال گذشته هم هم‌گروه بودند، که بایرن مونیخ بالاتر از آرسنال اول شد.

در سوی دیگر، پاری‌سن‌ژرمن که مرحله گروهی را در رده پایین‌تر از آرسنال به پایان رساند، با بارسلونا، فاتح گروه C، برای راه‌یابی به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت خواهد کرد.

تیم دوم گروه C، یعنی منچستر سیتی، که چند هفته‌ای است نتایج ضعیفی را به دست می‌آورد، رقیب تیم موناکو، صدرنشین گروه E است. بایر ۰۴ لورکوزن، تیم دوم گروه E، در مرحله بعد حریف اتلتیکو مادرید، نایب‌قهرمان فصل گذشته‌، خواهد بود که موفق شده بود در گروه D در رده اول، بالاتر از بایرن مونیخ، قرار بگیرد.

لستر سیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان، که به عنوان تیم اول گروه G به مرحله حذفی راه یافته، با تیم سویا، نایب ‌قهرمان گروه H بازی می‌کند. یوونتوس، صدرنشین گروه H هم در مرحله بعدی، مقابل پرتو، تیم دوم گروه G قرار خواهد گرفت.

قرعه‌کشی کامل بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی

منچستر سیتی (انگلستان) - موناکو (فرانسه)

رئال مادرید (اسپانیا) - ناپولی (ایتالیا)

بنفیکا (پرتغال) - بروسیا دورتموند (آلمان)

بایرن مونیخ (آلمان) - آرسنال (انگلستان)

پورتو (پرتغال) - یوونتوس (ایتالیا)

بایر ۰۴ لورکوزن (آلمان) - اتلتیکو مادرید (اسپانیا)

پاری سن‌ژمن (فرانسه) - بارسلونا (اسپانیا)

سویا (اسپانیا) - لستر سیتی (انگلستان)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016