شنبه 25 دی 1395   صفحه اول | درباره ما | گویا


پرخواننده ترین ها

برانکو: کفاشیان درست فهمیده، در پرسپولیس خیلی خوشحالم


برانکو ایوانکوویچ

سرمربی پرسپولیس گفت: به بازیکنانم بابت جنگندگی‌شان مقابل سایپا تبریک می‌گویم.

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین این تیم و در جمع خبرنگاران، گفت‌: به بازیکنانم بابت جنگندگی‌شان و بازی خوبشان در مصاف روز گذشته تبریک می گویم. هواداران یار یازدهم و دوازدهم ما بودند و وقتی که ۱۰ نفره شدیم آنها از ما خوب حمایت کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه‌ داد: از امروز به فولاد فکر می‌کنیم. بازی برابر این تیم همیشه سخت بوده است. باید برای این بازی به سختی خود را آماده کنیم. فولاد به خوبی خودش را به عنوان یک تیم تثبیت کرده است. طبیعتا منتظر ساسان انصاری هستید، او بزرگترین خطر برای ما خواهد بود. البته در هیچ تیمی یک بازیکن نمی‌تواند فقط تاثیرگذار باشد و فولاد بازیکنان خوب زیادی دارد. باید ببینیم که چه چیزی در آن جا در انتظار ما است. ربیع خواه و احمدزاده در بازی با فولاد نیستند و امیدواریم را ادامه لیگ و هفته‌ جاری مشکلی پیش نیاید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ‌اضافه کرد: در فوتبال مدرن خیلی سرعت مهم است. فولاد به صورت سنتی تیمی تهاجمی و سرعتی است. برای این مساله باید راه حلی پیدا کنیم. ما بازیکنانی در خط دفاع داریم که خوب بازی می‌کنند و از سرعت خوبی هم برخوردار هستند. در مقابل سایپا هم دیدیم که حریف جز یکی، دو فرصت نتوانست کاری کند. ما باید هر روز خودمان را قدرتمندتر کنیم تا بتوانیم برابر فولاد به میدان برویم.

برانکو در ادامه و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به این که کفاشیان گفته نگاه برانکو به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیست، چیست؟ گفت‌: کفاشیان حق دارد. من در کار در پرسپولیس لذت می‌برم. بیشترین لذت را در تمرینات می‌برم. از کار با هوادارانمان لذت می‌برم. هر روز بهتر می‌شویم و این به یمن مدیریت خوب طاهری است. من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. این قرارداد را سال پیش تمدید کردم. تکرار می‌کنم از این که در پرسپولیس هستم خوشحال هستم. کفاشیان خوب متوجه این مساله شده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016