چهارشنبه 21 اسفند 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

عرضه‌ي نخستين لپ‌تاپ صفحه لمسي مقاوم دل، ايسنا

لپ تاپ Latitude E6400 XFR مقاوم دل كه طبق ادعاي اين شركت مي‌تواند افتادن از بلندي، گرد و غبار، فشار بالا و خيس شدن را تحمل كند با صفحه لمسي عرضه شد.

به گزارش سرويس فن‌آوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين لپ تاپ مقاوم طبق نيازهاي ارتش آمريكا طراحي شده و براي كاربراني مانند كاركنان نظامي و ماموران امداد در نظر گرفته شده است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين لپ تاپ مي‌تواند ذرات باران و باد را تا 70 مايل در ساعت تحمل كند، در دماي پايين 20 درجه فارنهايت تا 145 درجه فارنهايت فعاليت كرده و همچنين در ارتفاع 15 هزار پايي به مدت يك ساعت كار كند.

همچنين اين لپ تاپ به گونه‌اي طراحي شده تا در برابر افتادن از ارتفاع 1.21 متر به هنگامي كه كار نمي‌كند و حدود يك متر به هنگام كار كردن، دوام بياورد همچنين داراي سه سال ضمانت است و درصورت ترك برداشتن نمايشگرش بر اثر افتادن فورا تعويض خواهد شد.

دل با اين لپ تاپ در بخش لپ تاپ‌هاي مقاوم وارد رقابت با شركت‌هايي مانند لنوو و پاناسونيك مي‌شود. دومين سازنده بزرگ رايانه جهان پيش از اين لپ تاپ‌هاي نيمه مقاومي از جمله Latitude E6400 ATG را عرضه كرده است.

در ساخت لپ تاپ XFR پردازنده Core 2 Duo اينتل به‌كار رفته و اين رايانه يك صفحه نمايش 14.1 اينچي، 3.87 كيلوگرم وزن با شش باتري سلولي و درايو ذخيره‌سازي جامد سخت دارد. همچنين داراي كارت گرافيكي، هشت گيگابايت حافظه جانبي رم بوده و تا 120 گيگابايت امكان ذخيره‌سازي برروي هارد درايو و 128 گيگابايت ذخيره‌سازي SSD دارد.

اين رايانه قابل حمل برروي ويندوز ويستا اجرا شده و داراي اتصالات واي فاي، پهناي باند سيار نسل سوم و آنتن‌هاي GPS است و به قيمت 4 هزار و 299 دلار به بازار عرضه مي‌شود.


ارسال به بالاترین | Share | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016